فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس و آزادراه‌های کرج - تهران و قزوین - کرج

عصر خودرو : سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ار ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: در آزادراه‌های کرج -تهران و قزوین - کرج نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس و آزادراه‌های کرج - تهران و قزوین - کرج
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم اکنون ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده آدران به سمت شمال نیمه‌سنگین است.

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک پرداخت و تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده ذوب‌آهن تا پل فردیس نیز نیمه‌سنگین گزارش شده است.

    سرهنگ رحمانی به ممنوعیت تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 جمعه اشاره و بیان داشت: در محور کرج - چالوس، هراز و تهران - مشهد و بالعکس این ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

    وی گفت:‌ تردد موتورسیکلت‌های امدادی و انتظامی برای انجام مأموریت در محورهای فوق بلامانع است.

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ممنوعیت تردد کامیون در محور کرج - چالوس پرداخت و افزود: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 6 صبح تا 24 اجرا خواهد شد.

    این مقام ارشد راهور ناجا به محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس برای بازگشت مسافران در روز جمعه پرداخت و تصریح کرد:‌ از ساعت 12 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد تردد کلیه وسایل نقلیه ممنوع خواهد شد تا از ساعت 17 روز جمعه 16 مرداد الی یک بامداد شنبه 17 مرداد محدوده مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه شود.

    سرهنگ رحمانی به ممنوعیت تردد تریلر در محور فیروزکوه پرداخت و خاطر نشان کرد: تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح لغایت 24 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو