فونیکسریمکسبهتام

تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت

عصر خودرو: هیوندا در حال فعالیت بر محصول جدیدی است که تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار خودروسازی عرضه می شود.

تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰
  • تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت
  • تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت
  • تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت
  • تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محصول جدید هیوندا همان 2016 Hyundai i20 است که پیش از این و در هنگام آزمایش و تست های اولیه در اروپا و انگلیس دیده شده بود اما تصاویر لو رفته از خودوری جدید هیوندا در حالی منتشر شده است که خروجی نهایی این خودرو در سال 2016 میلادی خواهد بود.مدل  i20 اسپرت هیوندا در فیلیپین و هندوستان با نام i20 Active قابل سفارش هستند. اما هنوز از مشخصات اروپایی این محصول اطلاعاتی در دسترس نبوده و مشخص نیست نام این محصول چه خواهد بود. 

i20 Active با i20 هاچ بک دارای شباهت هایی هستند که از میان آنها می توان به پلتفورم و همینطور فاصله محورهای یکسان را اشاره کرد. محصول جدید رقیب جدی برای   Volkswagen CrossPolo محسوب می شود.این خودرو نسبت به محصول پیشین 26 میلی متر عریض تر و 51 میلی متر بلندتر بوده و با افزایش جدید ارتفاع این خودرو از فاصله 130 میلی متری تا زمین برخوردار خواهد بود.

اما مهندسان هیوندا شاسی متفاوتی را برای i20 Active انتخاب خواهند کرد تا بتواند با جاده های اروپا سازگارتر باشد. از دیگر تفاوت ها می توان به کابین خودرو و همینطور پوشش های روی بدنه آن اشاره کرد.  i20 جدید در آغاز احتمالا با دو موتور، یک موتور بنزینی 1.4 لیتری و قدرت 99 اسب بخار و دیگری موتور دیزلی با 1.4 لیتری و 89 اسب بخار عرضه می شود.مدل i20 جزو معدود مدل های هیوندا است که در 12 ماه آینده با موتور بنزینی 1.0 لیتری سه سیلندری توروبوشارژ نیز عرضه می شود. اما این محصول در حال حاضر با دو موتور 1.4 لیتری تولید می شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم