فونیکسریمکسبهتام

برگزاری مراسم "کمپین حمل و نقل نوین دانش آموزی"

عصر خودرو : مراسم "کمپین حمل و نقل نوین دانش آموزی"با هدف افزایش امنیت و کیفیت سرویس مدارس برگزار می شود.

برگزاری مراسم "کمپین حمل و نقل نوین دانش آموزی"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، "کمپین حمل و نقل نوین دانش آموزی"مراسمی است که با هدف معرفی امکانات و بستر های موجود در کشور جهت ارائه هرچه بهتر خدمات دانش آموزی به شهروندان برگزار می شود.

    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان مطلب گفت: در این کمپین، خودروهای حمل و نقل دانش آموزی مجهز به فناوری های روز و همچنین تحت مدیریت شرکتهای توانمند حمل ونقل شهری برای ارائه خدمات حمل و  نقل دانش آموزی معرفی می شوند.

    مسعود طبیبی گفت: این خودرو ها با سرمایه گذاری و حمایت نمونه شرکتهای  توانمند حمل و نقل شهری به سامانه های نوین تجهیز گردیده و زمینه لازم جهت افزایش امنیت جابجایی،ایمنی سفر و راحتی بیشتر دانش آموزان و آسایش  خاطر والدین گرامی در آن ها مهیا شده است.

    وی همچنین از راه اندازی یک سامانه نرم افزاری دراین خصوص خبر داد و گفت:در سامانه نرم افزاری پیش بینی شده برای این منظور تحت عنوان سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی)شرایط لازم برای حضور مجموعه رانندگان متقاضی فعالیت در زمینه تاکسیرانی سرویس مدارس در قالب شرکت محوری از نظر سازمانهای تاکسیرانی شهرها دیده شده است . استفاده از خودروهای برتر ،رانندگان آموزش دیده و امکان پایش لحظه ای دانش آموزان در مسیر حرکت  سرویس مدارس از جمله ویژگی های لحاظ شده در ارائه خدمات نوین حمل و نقل  دانش آموزان است.

    وی خاطرنشان کرد: این فعالیت با همکاری نزدیک سه مجموعه اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور ،اداره کل محترم انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا تعریف شده و  مقرر است در سالجاری به صورت نمونه در تعدادی از شهرهای کشور اجرا شود.

    این کمپین قرار است روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 13 و 14 مردادماه جاری، از ساعت 9 تا 12 در مجموعه کاخ نیاوران برگزار شود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو