فونیکسریمکسبهتام

برای خرید فلوئنس دستی با شرایط ویژه تنها تا پایان هفته جاری فرصت باقی است

عصر خودرو: برای خرید رنو فلوئنس با جعبه‌دنده دستی در طرح فروش ویژه نگین خودرو به‌عنوان نماینده رنو فرانسه در ایران، تنها تا پایان هفته جاری فرصت باقی است.

برای خرید فلوئنس دستی با شرایط ویژه تنها تا پایان هفته جاری فرصت باقی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، شکوهی مدیر بازاریابی این شرکت، اعلام کرد: طرح فروش ویژه رنو فلوئنس دستی (MT) که در قالب دو روش فروش نقدی و اقساطی با شرایط بسیار جذاب عرضه می‌شود تا پایان روز جمعه، 16مردادماه به پایان خواهد رسید.

    این خودرو که توانسته در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو در بازه قیمتی خود به دست آورد، در حال حاضر با مبلغ پایه 79میلیون و 900هزار تومان به فروش می‌رسد و در روش نقدی مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری با احتساب کلیه هزینه‌ها برابر با 74میلیون و 900هزار تومان است.

    شکوهی در زمینه شرایط فروش اعتباری رنو فلوئنس دستی گفت: در روش خرید اقساطی علاقه‌مندان می‌توانند با پیش‌پرداخت 30میلیون تومانی و بهره بردن از تسهیلات 36میلیون تومانی بدون بهره، اقدام به خرید این خودروی محبوب فرانسوی کنند.

    شکوهی در پایان اعلام کرد: پس از بسته شدن طرح فروش فعلی، قیمت‌ها به شرایط قبلی خود بازخواهد گشت.

    شرایط فروش خودروی فلوئنس دستی (MT) و سایر خودروهای عرضه شده از سوی نگین خودرو در وب سایت شرکت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com قابل مشاهده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط