فونیکسریمکسبهتام

در سال جاری صورت می‌گیرد

واردکردن ۸۰۰ دستگاه آمبولانس از آلمان به ایران

عصر خودرو : جانشین رئیس اورژانس کشور گفت: در سال جاری ۸۰۰ دستگاه آمبولانس از آلمان به ایران وارد و در بین استان‌ها توزیع می‌شود.

واردکردن ۸۰۰ دستگاه آمبولانس از آلمان به ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، جعفر میعادفر صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم دولت یازدهم تحول سلامت و ارتقای سطح سلامت کشور در بدترین شرایط تحریم و کمبود منابع مالی بوده است.

    وی ادامه داد: قبل از اجرای طرح تحول سلامت در کشور 70درصد هزینه‌های درمانی توسط مردم پرداخت می‌شود ولی با اجرای این طرح در استان‌های محروم کمتر از 10 درصد هزینه‌های درمانی و در دیگر استان‌های برخوردار نیز 10 درصد این هزینه‌ها توسط مردم پرداخت می‌شود.

    جانشین رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه در بحث توسعه اورژانس بیمارستانی، پیش‌بیمارستانی و اورژانس هوایی اقدامات موثری اجرا شده است، یادآور شد: هفدهمین اورژانس هوایی کشور از محل اعتبارات تحول نظام سلامت در بیرجند افتتاح شد.

    میعادفر از وارد کردن 800 دستگاه آمبولانس از کشور آلمان به ایران طی سال جاری خبر داد و افزود: تا سال آینده این تعداد به یک‌هزار و 800 دستگاه می‌رسد که در بین استان‌های کشور توزیع می‌شود.در سال جاری چهار دستگاه آمبولانس به خراسان جنوبی داده شده است.

    جانشین رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه برای توزیع آمبولانس‌ها در بین استان‌های کشور شاخص‌هایی در نظر گرفته می‌شود، گفت: نخستین شاخص این است که آمبولانس‌هایی که بالای هفت سال کار کرده‌اند جایگزین شده و شاخص بعدی براساس تعداد پایگاه‌ها توزیع می‌شود.

    میعادفر با بیان اینکه در نیمه دوم سال جاری و سال آینده نوسازی ناوگان اورژانس پیش‌بیمارستانی و توسعه اورژانس را خواهیم داشت و امید است عقب‌ماندگی برنامه پنجم توسعه را نیز جبران کنیم، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های ما توسعه اورژانس‌های بیمارستانی است که امسال اختصاص سه اورژانس بیمارستانی از طرح تحول سلامت در دستور کار قرار دارد.

    وی ادامه داد: امید است روزی برسد که مردم به جز دغدغه بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

    جانشین رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه در بحث حوادث بیمارستان‌های صحرایی در استان‌ها وجود دارد، افزود: در خراسان جنوبی این بیمارستان نیاز به تجهیز و امکانات به روز دارد که اگر از اعتبارات حوادث به این امر اختصاص یابد این مشکل رفع می‌شود.

    میعادفر در پایان خواست، استانداری خراسان جنوبی برای ایجاد آشیانه اورژانس هوایی همکاری کند تا خدمات ارزنده‌تری در این بخش به مردم ارائه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو