فونیکسریمکسبهتام

تصادفات جاده‌ای خراسان جنوبی ۴۱ کشته و مجروح بر جای گذاشت

عصر خودرو : فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی به تصادفات حرجی وقوع یافته طی هفته گذشته در جاده‎های استان اشاره کرد و گفت: بر اثر این تصادفات ٣٣ نفر مجروح شدند.

تصادفات جاده‌ای خراسان جنوبی ۴۱ کشته و مجروح بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حسین رضایی امروز  اظهار داشت: در طی هفته گذشته ٢٢ فقره تصادف در جاده‎های خراسان جنوبی وقوع یافته است.

    وی با بیان اینکه از مجموع تصادفات وقوع یافته در طی هفته گذشته 6 فقره جزو تصادفات فوتی بوده است، تصریح کرد: بر اثر این تصادفات با اظهار تاسف هشت نفر جان خود را از دست دادند.

    فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی به تصادفات حرجی وقوع یافته طی هفته گذشته در جاده‎های استان اشاره کرد و افزود: بر اثر این تصادفات 33 نفر مجروح شدند.

    رضایی ادامه داد: همچنین از مجموع تصادفات وقوع یافته در جاده‎های استان دو مورد جزو تصادفات خسارتی بوده است.

    وی یادآور شد: حدود 45درصد از تصادفات هفته گذشته استان در جاده‎های اصلی، 25 درصد در جاده‌های فرعی و 30 درصد در جاده‌های روستایی وقوع یافته است.

    فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی به عمده برخوردها اشاره کرد و گفت: در طی هفته گذشته عمده برخوردها در استان واژگونی با 55 درصد، یک وسیله 15 درصد و برخورد با عابر پیاده نیز 15 درصد بوده است.

    رضایی دلیل عمده تصادفات هفته گذشته در جاده‌های استان را با ضریب 45 درصد عدم توجه کافی به جلو دانست و اضافه کرد: همچنین تخطی از سرعت مطمئنه با 35 درصد و انحراف با 10 درصد در رده‌های بعدی علل تصادفات جاده‌ای هفته گذشته استان قرار می‌گیرند.

    وی با بیان اینکه در 75 درصد از تصادفات جاده‌ای هفته گذشته خراسان جنوبی سواری‌ها مقصر شناخته شده‌اند، تصریح کرد: همچنین در این مدت موتورسیکلت‌ها 10 درصد و وانت‌ها و کامیونت نیز 10 درصد در تصادفات مقصر بوده‌اند.

    فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از ثبت 8 هزار و 895 فقره تخلف توسط ماموران پلیس راه استان خبر داد و افزود: از این تعداد 4 هزار و 289 فقره جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.

    رضایی با بیان اینکه در طی هفته گذشته 64 دستگاه خودرو و 58 دستگاه موتورسیلکت به دلیل تخلفات توقیف شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 149 راننده فاقد گواهینامه به مراجع قضایی معرفی شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو