فونیکسریمکسبهتام

توسط فولکس واگن انجام می‌شود

نصب سیستم پیشگیری از تصادف در خودروها

عصر خودرو : فولکس واگن در بیشتر مدلهای ۲۰۱۶ که امسال در آمریکا عرضه می‌کند، ترمز اتوماتیک و سایر سیستمهای پیشگیری از تصادف را به صورت استاندارد یا آپشن عرضه خواهد کرد.

نصب سیستم پیشگیری از تصادف در خودروها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، این خودروساز که در نیمه اول امسال بزرگترین خودروساز جهان از نظر میزان فروش شناخته شد، سیستمهایی را عرضه خواهد کرد که می‌توانند خودرو را زمانیکه حسگرها احتمال برخورد قریب الوقوع را تشخیص می‌دهند، در سرعت 29 کیلومتر به طور کامل متوقف کنند.

    به گفته یکی از مهندسان ارشد فولکس واگن، در سرعت بالاتر سیستم ترمز اتوماتیک سرعت خودرو را کم می‌کند اما شاید نتواند آن را به طور کامل متوقف کند.

    فولکس واگن امکانات اتوماتیک دیگری عرضه خواهد کرد که به رانندگان کمک می‌کنند در خط بمانند و به صورت اتوماتیک فاصله مناسب با خودروهای دیگر را در ترافیک جاده حفظ کنند. چندین مدل برند فولکس واگن همچنین از فناوری جدید برای پارک اتوماتیک خودرو برخوردار خواهند شد.

    فولکس واگن در نیمه اول امسال از تویوتا به عنوان بزرگترین خودروساز جهان از نظر میزان فروش پیشی گرفت و به این ترتیب سه سال زودتر از موعد به این هدف رسید اما حفظ این جایگاه چالش دشواری برای این شرکت خواهد بود.

    این خودروساز که تلاش می‌کند فروش در آمریکا را افزایش دهد، در لابراتواری تحقیقاتی خود در سیلیکون والی برنامه اش برای بکارگیری فناوری جدید پیشگیری از تصادف را به همراه سیستمهای اطلاعاتی سرگرمی ارتقا یافته اعلام کرد.

    تلاش برای افزودن امکانات ایمنی پیشرفته و امکانات اطلاعاتی سرگرمی مانند اپل کارپلی و اندروید اوتوی گوگل که سیستمهای یکپارچگی تلفهای هوشمند به خودرو هستند، بخشی از تلاش این برند برای جذب خریداران است.

    از سوی دیگر رگولاتورهای ایمنی خودرو در آمریکا و اروپا خودروسازان را به عرضه سیستمهای پیشگیری از تصادف مانند ترمز اتوماتیک فراخوانده اند.

    تویوتا اوایل امسال اعلام کرد ترمز اتوماتیک را در شمار بیشتری از مدلهای آمریکایی خود با قیمت بین 300 تا 500 هزار دلار عرضه خواهد کرد.

    بر اساس گزارش رویترز، فولکس واگن اعلام کرده است امکانات ایمنی در مدلهای گران قیمتی مانند سی سی، گلف، جتا و توارگ و همچنین سدان بازطراحی شده پاسات به صورت استاندارد عرضه خواهند شد و در مدلهای ارزان قیمت‌تر، امکانات ایمنی حداکثر 1500 دلار هزینه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو