فونیکسریمکسبهتام

مرمت دو بزرگراه پرتردد در جنوب تهران

عصر خودرو : معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ از مرمت و روکش آسفالت بزرگراه های شهید آوینی و شهید کریمی در این منطقه جنوبی خبرداد.

مرمت دو بزرگراه پرتردد در جنوب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهرداری منطقه 20 تهران، ابراهیم بابازاده با بیان این مطلب گفت: به دنبال از سرگیری مرمت و ترمیم بزرگراه های پایتخت، روکش آسفالت دو بزرگراه شهید آوینی و شهید کریمی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که تاکنون 8 هزار و 968 تن آسفالت در مساحتی به متراژ 63 هزار و 628 مترمربع توزیع شده است و همچنان ادامه دارد.

    بابازاده این دو بزرگراه را از شریان های اصلی و پرتردد منطقه 20برشمرد و افزود: با احتساب بزرگراه امام علی(ع) و دسترسی های بزرگراهی موجود در منطقه که اخیرا روکش آسفالت شده اند، تمامی بزرگراه های این منطقه بهسازی شده است.

    وی با اشاره به اینکه عملیات بهسازی معابر فرعی نیز در حال اجراست، گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز حدود 20 هزار تن آسفالت در خیابان های دهخدا، شهرزاد، پروین اعتصامی، شهید اسماعیلی، کمیل، فدائیان اسلام، درمانگاه و...توزیع شده است.

    معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 به ادامه روند بهسازی معابر اشاره کرد و یادآورشد: معابر شناسایی شده برای مرمت و بهسازی بر اساس بازدید کارشناسان عمران، درخواست های شورایاران و پیام های شهروندی بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط