فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۶۱ مجروح و سه کشته برجای گذاشت

عصر خودرو : رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۵۶۱ نفر و فوت سه نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم خبر داد.

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۶۱ مجروح و سه کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی اظهار داشت: از تاریخ هفت تیرماه تا سوم مردادماه تعداد هفت هزار و 919 تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی برقرار شد.

    وی گفت: تعداد مأموریت‌های انجام گرفته طی این مدت هزار و 251 مورد بوده که شامل 1004 ماموریت شهری و 247 مأموریت جاده‌ای بوده است.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: تعداد تصادفات طی یک هفته گذشته 429 مورد بوده که شامل 334 مورد شهری و 95 مورد مأموریت جاده‌ای است.

    وی بیان کرد: تعداد مصدومین حوادث ترافیکی طی یک هفته گذشته 561 مورد بوده که 181 نفر سرپایی درمان شدند و 376 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند و سه نفر نیز فوت کردند.

    حسنی گفت: مأموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران در این مدت 286 مورد بود که 125 نفر سرپایی درمان شدند و 160 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

    وی عنوان کرد: تصادفات 24 ساعت گذشته قم شامل برخورد 2 پژو با 6 مجروح در جاده ساوه - سلفچگان، واژگونی خودروی ال 90 با 6 مجروح در جاده قم - سلفچگان، برخورد چند خودرو در جاده قم - سلفچگان با چهار مجروح، برخورد نیسان و سواری در اتوبان قم - تهران با یک فوتی خانم و 6 مجروح و چندین تصادف شهری می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط