فونیکسریمکسبهتام

توقیف سمند با ۱۱۰ فقره تخلف در عجب‌شیر

عصر خودرو : فرمانده انتظامی عجب‌شیر از توقیف یک دستگاه خودروی سواری سمند با ۳۱ میلیون ریال خلافی خبر داد.

توقیف سمند با ۱۱۰ فقره تخلف در عجب‌شیر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا اصلانی‌فر اظهار داشت: ماموران پلیس راهور شهرستان یک دستگاه خودرو سواری سمند را به علت تخلف از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

    وی افزود: پس از بررسی و استعلام سوابق خودرو مشخص شد این خودرو با 110 فقره تخلف دارای 31 میلیون ریال خلافی و جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف و راهی پارکینگ شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر گفت: طرح کنترل خودروهای متخلف روزانه در سطح شهر و محورهای عمومی اجرا و ضمن اعمال قانون، وضعیت خلافی آنان استعلام و خودروهایی که میزان خلافی آن‌ها از 10 میلیون ریال بیشتر باشد، برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تا زمان پرداخت خلافی توقیف می‌شوند.

    دستگیری 3 سارق با 13 فقره سرقت در عجب‌شیر                                          

    فرمانده انتظامی عجب‌شیر در ادامه از دستگیری 3 نفر سارق سابقه‌دار داخل خودرو و خانه باغ و کشف 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    اصلانی‌فر گفت: در پی گزارش وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و خانه‌باغ در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: در همین زمینه واحدهای گشت محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر فعال شده و با انجام تحقیقات پلیسی در نهایت سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به 13 فقره سرقت داخل خودرو و خانه‌باغ اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

    اصلانی‌فر از شهروندان خواست، برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط