فونیکسریمکسبهتام

۷ کشته و زخمی نتیجه تصادف مرگبار دیگری در اتوبان «ساوه - همدان»

عصر خودرو: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه از وقوع تصادف مرگبار دیگری در اتوبان ساوه همدان خبر داد.

۷ کشته و زخمی نتیجه تصادف مرگبار دیگری در اتوبان «ساوه - همدان»
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد قربانلی با تشریح این خبر افزود: این سانحه بامداد امروز در این محور به وقوع پیوست که بر اثر برخورد یک دستگاه خاور با یک سواری پژو پارس و پیکان، دو نفر جان خود را از دست داده و پنج نفر نیز مصدوم شدند.

    وی بیان کرد: این حادثه در کیلومتر 45 اتوبان ساوه همدان(راه کربلا) به وقوع پیوست و با اعلام خبر به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه، آمبولانس‌های پایگاه سیلیجرد و غرق‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

    به گفته وی دو مصدوم به بیمارستان شهید چمران و مابقی به بیمارستان شهید مدرس اعزام شدند که حال عمومی آنان رضایت‌بخش گزارش شده است.

    بر اساس این گزارش، بنا بر اعلام کارشناسان پلیس راه علت این سانحه توقف خودروهای پژو پارس و پیکان در شانه خاکی اتوبان و برخورد خاور با این دو خودرو و سرنشینان آن بوده است.

    براساس گزارش‌های متعددی که در گذشته در خصوص این محور حادثه‌خیز و پرتردد کشور بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفته بود، این محور استاندارد نبوده و بارها نیز از سوی مسئولان و کارشناسان در این مورد تذکراتی داده شد اما، اقدام تأثیرگذاری برای برطرف شدن این مشکلات انجام نشده است.

    یکی از مشکلات این جاده که نامربوط با این تصادف نیست، نداشتن شانه خاکی مناسب و عرض کم جاده است.

    برخورد زنجیره‌ای 6 خودرو شامل سه دستگاه خودروی پژو 405، دوو، کامیون و نیسان، در دوشنبه گذشته نیز علاوه بر مصدوم شدن 13 نفر، برای ساعاتی منجر به مسدود شدن کامل این مسیر پر تردد غرب کشور شد.

    بنا بر این گزارش، به دفعات از آمار بالای وقوع تصادفات در آزادراه ساوه - همدان موسوم به راه کربلا به عنوان مهمترین راه مواصلاتی اتصال مرکز کشور به غرب خبر داده شده است و با انتشار گزارشات متعدد و نیز حاشیه‌نگاری در اخبار سوانح و تصادفات، آمار بالای سوانح جاده‌ای در این محور متذکر شده است.

    هم چنین در گزارش اخیر خود با یادآوری خبر بازدید مقامات وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان از این محور پس از وقوع تصادف زنجیره‌ای که در زمستان سال 92 منجر به کشته و زخمی شدن 22 نفر از هموطنانمان شد، خاطر نشان کرد که اولتیماتوم هم دردی از آزادراه ساوه همدان دوا نکرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو