فونیکسریمکسبهتام

۲۰ هزار میلیارد ریال برای بهبود وضعیت راه های کشور اختصاص یافت

عصر خودرو: معاون راهداری و هماهنگی امور استان های وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال برای بهبود وضعیت راههای کشور ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

۲۰ هزار میلیارد ریال برای بهبود وضعیت راه های کشور اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا روز جمعه در بازدید از جاده های شهرستان های چایپاره و چالدران در شمال آذربایجان غربی افزود: این میزان اعتبار امسال برای روکش آسفالت ، حذف نقاط حادثه خیز و نصب علائم هزینه می شود.

    وی بیان کرد: در چهار ماه اول سال جاری در راستای بهبود کیفی راه های کشور بیش از چهار میلیون تن آسفالت برای روکش و آسفالت جاده ها استفاده شده که سهم استان آذربایجان غربی 200 هزار تن بوده است.

    معاون راهداری و هماهنگی امور استان های وزارت راه و شهرسازی همچنین گفت: در راستای بهبود وضعیت راه های کشور تا پایان امسال در حدود 12 الی 15 میلیون تن آسفالت ریزی می شود.

    حسن نیا همچنین در این بازدید از اجرای طرح های نگهداری و روکش آسفالت راه های شریانی کشور خبر داد و گفت: امسال برای اجرای این طرح ها 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

    فرماندار شهرستان چایپاره هم در این بازدید از وضعیت نامناسب راه های این شهرستان خبر داد و گفت: کمتر از 30 درصد 250 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

    وی با اشاره به تردد زیاد در مسیر ارتباطی چایپاره به خوی از محور حمزیان ، خواستار تبدیل این محور از جاده فرعی به اصلی شد.

    مرتضی اصغری همچنین در این بازدید به وضعیت جاده چایپاره به خوی ، چایپاره به چالدران و جاده روستای تاریخی چورس اشاره کرد و خواستار آسفالت راه دسترسی مسکن های مهر و احداث ساختمان اداره راه و شهرسازی در این شهرستان شد.

    کریم حسین زاده فرماندار شهرستان چالدران هم در این بازدید گفت: شهرستان چالدران به لحاظ گردشگری از اهمیت به خصوصی برخوردار و آسفالت 40 کیلومتر از راه های اصلی این شهرستان در محورهای چالدران به خوی و چالدران به چایپاره ضروری است.

    معاون وزارت راه و شهرسازی هم قول مساعد برای اتمام آسفالت این دو محور تا پایان سال را داد.

    شهرستان های چایپاره و چالدران در شمال آذربایجان غربی واقع هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو