فونیکسریمکسبهتام

یک راه روستایی مسدود است

بازگشایی ۲ جاده کوهستانی برای تردد ۴۰۰ آملی

عصر خودرو: بخشدار امام‌زاده عبدالله (ع) آمل از بازگشایی ۲ جاده کوهستانی برای تردد ۴۰۰ آملی خبر داد و گفت: ۳ محور روستایی این بخش به‌ علت ریزش باران و سیل هفته جاری مسدود شد که هم‌اکنون کار بازگشایی یک راه روستایی در حال انجام است.

بازگشایی ۲ جاده کوهستانی برای تردد ۴۰۰ آملی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، یحیی عسگری‌پور اظهار داشت: پس از بارش شدید باران در شب‌ یک‌شنبه و صبح روز دوشنبه هفته جاری مسیرهای روستایی زیادی در شهرستان آمل که در مناطق کوهستانی و جنگلی بخش امامزاده عبدالله واقع شده‌اند، خسارت دیدند.

    وی با اعلام اینکه ریزش کوه، طغیان رودخانه‌ها، ایجاد سیلاب و جای شدن گل‌ولای علاوه بر بدنه جاده‌ها به باغات میوه‌های سیاه‌ریشه، کندوی زنبور عسل، محل استقرار حیوانات اهلی و خودروی پارک شده گردشگران در حاشیه رودخانه آسیب جدی وارد کرد، افزود: بیشتر مسیرهای ارتباطی و کوهستانی پس از بارش باران و جاری شدن سیل با کمک مردم، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها بازگشایی شد، ولی مسدود شدن راه ‌ارتباطی سه روستای خرم، نشل و اندوار بخش امام‌زاده عبدالله (ع) دردسرساز شد.

    بخشدار امام‌زاده عبدالله (ع) گفت: هنوز یک مسیر در این بین بازگشایی نشد و عدم تردد در آن را شاهد هستیم.

    این مسئول با انتقاد از اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران و اداره راه و شهرسازی آمل، ادامه داد: تا دو روز گذشته هیچ انگیزه‌ای برای بازگشایی مسیرهای روستایی آمل را از سوی این دو نهاد شاهد نبودیم، هرچند با ورود تجهیزات راهسازی اداره راه و شهرسازی آمل این ادوات به‌دلیل خرابی و نقص فنی خود عاملی برای ایجاد ترافیک و کندی تردد بودند.

    عسگری‌پور با اعلام اینکه مسئولان و فرماندار ویژه آمل بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده داشتند، خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای مردمی و اجاره تجهیزات و ماشین‌آلات بازگشایی مسیر پس از سه روز راه روستایی نشل در این بخش بازگشایی شد و از آن پس هم تلاش برای بازگشایی دو مسیر دیگر ادامه داشت.

    وی با اشاره به اینکه با قطع ارتباط سه مسیر روستایی بخش امام‌زاده عبدالله (ع) نزدیک به 500 آملی و 50 خودروی سواری در دامنه کوه محاصره شده بودند و راه دسترسی نداشتند، بیان کرد: عدم ورود اداره راه و شهرسازی آمل که تا صبح روز گذشته ادامه داشت، مانعی برای انجام خدمات دیگر دستگاه‌ها همانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هلال‌احمر، جهاد کشاورزی و اداره آب روستایی شد.

    بخشدار امام‌زاده عبدالله (ع) با اعلام اینکه تا صبح روز چهارشنبه برق در مناطق سیل‌زده این بخش قطع بود، تصریح کرد: شب گذشته نیز با اعزام ماشین‌آلات راهسازی مسیر روستایی روستای نشل بازگشایی شد و منتظر امکان برقراری تردد در منطقه خرم هستیم.

    این مسئول یادآور شد: خسارت‌های واردشده به این بخش جدی و زیاد بوده و مورد لازم در دست بررسی و جمع‌بندی است.

    عسگری‌پور با اشاره به اعزام ادوات راهسازی اداره راه و شهرسازی آمل که عصر روز گذشته اتفاق افتاد، گفت: مسیر سه روستای نشل، اندوار و خرم جنگلی و کوهستانی است که هر روز گردشگران و مسافران زیادی را به‌سوی خود می‌کشاند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو