فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی البرز:

بازرسی از جایگاه های سوخت استان البرز ادامه دارد

عصر خودرو : مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی البرز گفت: بازرسی ها از جایگاه های سوخت استان ادامه دارد.

بازرسی از جایگاه های سوخت استان البرز ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی اکبر مختاری با اشاره به انجام فعالیت های نظارتی بر جایگاههای سوخت در استان، اظهار کرد: برای اعتماد سازی مردم و همچنین به دلیل گزارش های دریافتی مربوط به کم فروشی های دستگاه های CNG و یا پمپ های فروش فرآورده های نفتی مانند بنزین، گازوئیل و نفت سازمان تعزیرات حکومتی چندی پیش بازدید از جایگاه های سوخت را آغاز کرد.

    مختاری ادامه داد: برخی از شهروندان نسبت به این موضوع که وجه را پرداخت می کنند ولی باک سوخت خودروی آنها خالی است اعتراض دارند بر اساس این گزارش ها بازرسی از جایگاههای سوخت آغاز شد اولین جایگاهی که مورد بازرسی قرار گرفت در شهرستان فردیس بود که بعد از نمونه گیری کارشناسان تعزیرات از پمپ های سوخت این جایگاه، مشخص شد که تنها یکی از پمپ ها درصد کوچکی خطا دارد.

    مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی البرز به طبیعی بودن این میزان خطا در دستگاه پمپ بنزین اشاره کرد و گفت: طبق نظر کارشناسان این حوزه این میزان خطا در یک دستگاه پمپ سوخت فلورانس قانونی است، اما برای اطمینان شهروندا پمپی که خطا داشت پلمب شد تا نقص آن برطرف شود.

    به گفته مختاری بازرسی ها از دیگر جایگاه های سوخت در استان همچنان ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه های سوخت مراتب را به اداره کل تعزیرات حکومتی البرز گزارش دهند.

    مختاری در ادامه به بالا بودن حجم پرونده های تخلف در حوزه واحدهای صنفی کالا و خدمات نیز اشاره کرد و گفت: این حوزه بیشترین حجم پرونده های تخلف را دارد به طوری که در سه ماهه نخست امسال 4 هزار و 946 فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان بررسی شد و بر همین اساس یکصد و16 میلیارد و 226 میلیون و 312 هزار و 864 ریال محکومیت برای متهمان در شعبه مبارزه با تخلفات حوزه کالا و خدمات صادر شده است.

    مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی البرز افزود: در این میان برای متهمان 131 پرونده، حکم نصب پارچه بر سر در مغازه صادر شده تا شهروندان متوجه شوند که صاحبان این مغازه ها متخلف بوده و به جرم گرانفروشی و یا تخلف صنفی، توسط سازمان تغزیرات حکومتی استان محکوم شده اند، در میان واحدهای صنفی متخلف، 29 واحد تعطیل و برای 27 واحد حکم تعلیق پرونده کسب صادر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار