فونیکسریمکسبهتام

تایر آی‌فلکس به مرحله تولید انبوه نزدیک می شود

عصر خودرو : آزمایش های انجام شده نشان داده اند تایر آی‌فلکس نامزد شایسته ای برای حمل و نقل دوستدار محیط زیست آینده است و انتظار می رود این محصول در آینده نزدیک روانه بازار شود.

تایر آی‌فلکس به مرحله تولید انبوه نزدیک می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۰۰
  • تایر آی‌فلکس به مرحله تولید انبوه نزدیک می شود
  • تایر آی‌فلکس به مرحله تولید انبوه نزدیک می شود
  • تایر آی‌فلکس به مرحله تولید انبوه نزدیک می شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران، ما در میانه یک تغییر نسل به سوی وسایل نقلیه دوستدار محیط زیست قرار داریم، اما نوآوری های دیگری در این میان وجود دارند که تقریبا تکمیل شده و از آن جمله می توان به تایرهای بدون هوا اشاره کرد. در همین راستا، تایر آی‌فلکس محصول شرکت هنکوک توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

آزمایش های انجام شده نشان داده اند تایر آی‌فلکس نامزد شایسته ای برای حمل و نقل دوستدار محیط زیست آینده است و انتظار می رود این محصول در آینده نزدیک روانه بازار شود. آی‌فلکس پنجمین تایر بدون هوای هنکوک محسوب می شود و ممکن است به خط تولید بسیار نزدیک باشد.

آزمایش های انجام شده روی تایر آی‌فلکس بر پنج دسته دوام، سختی، سرعت، حرکت مارپیچ، و ثبات متمرکز بوده اند. هنکوک با افتخار اعلام کرده است که توانایی تایر در دستیابی به سرعت 130 کیلومتر در ساعت در آزمایش سرعت خودرو الکتریکی این شرکت نتیجه ای امیدوارکننده برای استفاده مصرف کننده آینده است.

نه تنها تایرهای آی‌فلکس هنکوک از عملکرد خوبی برخوردار هستند، بلکه در تولید آنها از یک ماده با قابلیت بازیافت آسان استفاده می شود. مراحل تولید نیز به نصف کاهش یافته - از هشت مرحله به چهار مرحله - که به معنای ردپای زیست محیطی کوچکتر برای شرکت هنکوک است. به گفته "سونگ هوا سو"، مدیر عامل هنکوک، این شرکت تقویت رهبری فناورانه خود در بازار جهانی تایر را هدف قرار داده و توسعه تایرهای دوستدار محیط زیست و آینده نگر را ادامه خواهد داد.

تایر آی‌فلکس از پلی اورتان سنتتیک تشکیل شده و کل واحد با رینگ یکپارچه می شود. سلول های هندسی داخل چرخ به تایر اجازه می دهند بی نیاز از هوا عملکردی همچون تایرهای عادی داشته باشد و از این رو استرس ناشی از بررسی فشار باد تایر از بین رفته و بهره‌وری سوخت نیز افزایش می یابد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط