فونیکسریمکسبهتام

کارخانه سبلان خودرو اردبیل از کارخانه های بزرگ کشور در تولید اتوبوس های نوین و پیشرفته است

عصر خودرو : استاندار اردبیل گفت: کارخانه سبلان خودرو اردبیل یکی از کارخانه‌های بزرگ کشورمان در تولید اتوبوس‌های نوین و پیشرفته است و باید برای پویایی این کارخانه حمایت همه‌جانبه‌ای انجام شود.

کارخانه سبلان خودرو اردبیل از کارخانه های بزرگ کشور در تولید اتوبوس های نوین و پیشرفته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید خدابخش در بازدید از کارخانه سبلان خودرو مایوان اظهار داشت: کارخانه سبلان خودرو از ظرفیت بسیار عظیمی در ساخت اتوبوس‌های پیشرفته دارد و این کارخانه می‌تواند علاوه بر تولید اتوبوس‌های داخلی در روند صادرات نیز موثر باشد که باید برای این امر حمایت‌های همه جانبه‌ای انجام شود.

    وی با اشاره به اینکه این کارخانه ظرفیت تولید 90 اتوبوس را دارد، گفت: اتوبوس‌های ساخته شده در این کارخانه با استفاده از دانش بومی و متخصصان ایرانی ساخته شده که قابل تحسین و قدردانی است.

    خدابخش مهم‌ترین سیاست دولت یازدهم را حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و واحدهای تولیدی دانست و افزود: در این راستا در اردبیل نیز اقدامات بسیار عظیمی در حمایت از واحدهای تولیدی انجام شده است.

    استاندار اردبیل در ادامه تصریح کرد: کارخانه سبلان خودرو اردبیل ظرفیت اشتغالزایی برای 50 نفر را دارد و توسعه این کارخانه می‌تواند نقش بسزایی در اشتغال و اقتصاد منطقه داشته باشد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط