فونیکسریمکسبهتام

پیشرفته ترین ۴ چرخه های برقی در راه خیابانهای اروپا

عصر خودرو : اتحادیه اروپا در نظر دارد تا با صرف بودجه ای هنگفت، نسل جدیدی از سیستم های حمل و نقل چهار چرخ را ارایه کند که دو ویژگی خاص دارند: بهره مندی از نیروی محرکه الکتریکی و جذابیت ظاهری.

پیشرفته ترین ۴ چرخه های برقی در راه خیابانهای اروپا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، اتحادیه اروپا با تمرکز بر این چشم انداز که نظر بسیاری از رانندگان خودرو در این قاره را به سیستم های حرکتی برقی مقرون به صرفه معطوف کند با همکاری KTM و Piaggio پروژه ای را کلید زده که نتیجه آن رونمایی از نسل جدیدی از سیستم های حرکتی چهار چرخ الکتریکی خواهد بود.

    درحال حاضر در بسیاری از کلانشهرهای اروپا آلایندگی هوا به میزان نگران کننده ای رسیده است و گرچه استراتژیهای مختلفی برای کاستن از شدت این وضعیت اتخاذ شده اما تقریبا هیچ یک از آنها تأثیرگذار نبوده است. به عنوان مثال دسترسی به نقاط مرکزی شهر با خودرو در رم و آتن ممنوع است و حتی در آمستردام هلند نگاه کلی نسبت به خودرو منفی است با این حال کیفیت هوا در بسیاری از این شهرها در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

    اکنون مدیران ارشد این اتحادیه بر آن شده اند تا در قالب پروژه ای موسوم به Enter Resolve، فناوری جدیدی ارایه کنند که تلفیقی از خودرو و موتورسیکلت است.

    این سیستم حرکتی الکتریکی برای استفاده های درون شهری طراحی شده و در اجرای آن تلاش شده تا نظر رانندگان خودرو برای سوار شدن به یک سیستم چهارچرخ شبیه موتورسیکلت تأمین شود.

    حداکثر سرعت چنین سیستم حرکتی چهارچرخی 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. همچنین کوچکی ابعاد و وزن مختصر این چهارچرخه ها از دیگر ویژگیهای آنها به شمار می آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط