فونیکسریمکسبهتام

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

طی ۳ حادثه واژگونی خودرو در قم ۸ نفر مجروح شدند

عصر خودرو: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن هشت نفر بر اثر واژگونی سه دستگاه خودروی پراید خبر داد.

طی ۳ حادثه واژگونی خودرو در قم ۸ نفر مجروح شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث روز گذشته در قم گفت: طی سه مورد حادثه واژگونی پراید در محورهای گرمسار، کهک و سلفچگان مجموعا هشت نفر مجروح شدند.

    وی افزود: مجروحان این حوادث با پنج دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

    معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به برخورد وانت با پراید در بلوار الغدیر اشاره کرد و ادامه داد: در این حادثه نیز پنج نفر مجروح شدند.

    فراهانی ابراز کرد: مجروحان این حادثه نیز با سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

    این مسئول ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به عملکرد اورژانس قم در روز عید فطر اشاره کرد و گفت: همزمان با عید سعید فطر 11 دستگاه آمبولانس در اطراف حرم و مسجد مقدس جمکران، پردیسان و ... برای ارائه خدمات درمانی به نمازگزاران به کار گرفته شد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به حوادث هفته گذشته ابراز کرد: برخورد پراید با گاردریل در اتوبان قم ـ تهران از جمله این حوادث بود.

    معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: این حادثه که در کیلومتر 40 اتوبان قم ـ تهران روی داد با مجروح شدن 6 نفر همراه بود.

    فراهانی اضافه کرد: چهار نفر از مجروحان این حادثه به به مراکز درمانی انتقال یافته و دو نفر دیگر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

    وی ادامه داد: برخورد دو دستگاه تریلی در اتوبان کاشان نیز یک کشته و یک مجروح در پی داشت.

    معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: مجروح این حادثه به مرکز درمانی منتقل شد.

    فراهانی ابراز کرد: مسمومیت دو نفر بر اثر حریق در منطقه پلنگ دره نیز از دیگر حوادث این مدت بود که افراد حادثه دیده توسط بالگرد اورژانس به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال داده شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط