فونیکسریمکسبهتام

سرپرست شهرداری خرمشهر خبر داد

پایان ۷۰ درصد از آسفالت خیابان‌های خرمشهر تا پایان سال ۹۵

عصر خودرو: سرپرست شهرداری خرمشهر از پایان ۷۰ درصد از آسفالت خیابان‌های خرمشهر تا پایان سال ۹۵ خبر داد.

پایان ۷۰ درصد از آسفالت خیابان‌های خرمشهر تا پایان سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، عزیز ساعدی اظهار کرد: بحث پرداخت مطالبات پرسنل، بزرگترین معضل شهرداری است به طوری که میزان پرداختی در سال 92 معادل یک میلیارد و 750 میلیون تومان پرداخت نقد و 420 میلیون تومان حق بیمه بوده است.

    وی افزود: این میزان اکنون به 2 میلیارد و 140 میلیون تومان و 530 میلیون تومان هزینه بیمه افزایش یافته است.

    سرپرست شهرداری خرمشهر تصریح کرد: پرداخت این مبالغ با درآمد 600 تا 700 میلیون تومانی شهرداری خرمشهر کار ساده‌ای نیست و یک راهکار برای پرداخت نیاز دارد.

    ساعدی در ادامه، از پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری خرمشهر خبر داد و گفت: شهرداری خرمشهر از نظر پرداخت حقوق، ثروتمندترین شهر استان است و از دی ماه 92 تاکنون حقوق پرسنل شهرداری هر ماه پرداخت شده است.

    وی اضافه کرد: این در حالی است که حقوق پرسنل در شهرستان‌های ثروتمند استان همچون آبادان و اهواز به ترتیب با تاخیر سه و چهار ماه پرداخت می‌شود.

    سرپرست شهرداری خرمشهر در ادامه، عملکرد شهرداری خرمشهر در امر آسفالت خیابان‌ها را دیگر نقطه مثبت این شهرداری دانست و عنوان کرد: در مدت چهار ماه اخیر به اندازه تمام سال 93 آسفالت کار شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال 95، 70 درصد خرمشهر (به همراه حاشیه‌های شهر) آسفالت شود.

    ساعدی از آغاز کار آسفالت 70 خیابان خرمشهر خبر داد و افزود: طبق برآوردهای به عمل آمده تا پنجم شهریورماه سال جاری حدود 70 خیابان در «کوی معین»، «ارغوان» و «کوی عیدان» به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود، خلف وعده منطقه آزاد اروند در امر آسفالت خیابان‌های خرمشهر در سال گذشته را یادآور شد و عنوان کرد: در سال گذشته تفاهمنامه با اعتبار تعیین شده 10 میلیارد تومان برای آسفالت در خرمشهر با منطقه آزاد اروند امضا کردیم که پس از انجام 3 میلیارد تومان کار، تنها 700 میلیون تومان از سوی این سازمان به ما پرداخت شد.

    ساعدی، وجود منطقه آزاد اروند را دارای تاثیر منفی بر روند کار شهرداری خرمشهر دانست و تصریح کرد: پس از اعلام منطقه آزاد شدن خرمشهر بخش اعظمی از منابع مالی شهرداری این شهر  از جمله درآمدهای ناشی از بندر، کشتیرانی و گمرک قطع شد و علاوه بر این در زمان دریافت ارزش افزوده، تحت نظر منطقه آزاد بودن و لزوم بهره مندی از اعتبارات این سازمان به ما گوشزد می‌شد.

    وی در پایان افزود: این در حالی است که این سازمان منطقه آزاد اروند رویه‌ای این چنینی را در امر تخصیص اعتبارات اتخاذ کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو