فونیکسریمکسبهتام

حجم بالای تردد در برخی محورها

ممنوعیت تردد کامیون درمحور فیروزکوه

عصر خودرو:فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای این حوزه گفت: تردد کامیون و تریلر در محور فیروزکوه ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون درمحور فیروزکوه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار سیروس فتحی با اشاره به تعطیلات پیش رو به مناسبت عید سعید فطر اظهار داشت: با آغاز تعطیلات، حجم تردد وسائل نقلیه در محورهای شرق استان تهران افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

    فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: محورهای مواصلاتی شرق استان تهران یکی از پرترددترین محورهای کشور محسوب می شود به همین خاطر در این ایام نیز بار ترافیکی زیادی را در این محور مشاهده می کنیم.

    وی ادامه داد: مأموران پلیس راه شرق استان تهران از روزهای گذشته به صورت ویژه در محورهای پرتردد این حوزه حضور پیدا کرده و بر جریان عبور و مرور وسائل نقلیه نظارت می کنند.

    سردار فتحی اضافه کرد: پلیس در برخورد با رانندگان متخطی و کسانی که جان خود و دیگران را به خطر می اندازند هیچگونه مماشاتی نشان نخواهد داد و طبق قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

    وی عنوان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی قطعا سفری ایمن را برای تمامی خانواده ها رقم خواهد زد و تمام تلاش پلیس نیز آن است که با تدابیر اندیشیده شده میزان تصادفات را به حداقل ممکن برساند.

    این مسئول یادآور شد: در برخی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران طی روز گذشته و امروز ترافیک سنگین مشاهده شده و پلیس راهور نیز در تلاش است تا عبور و مرور مسافران را تسهیل کند.

    فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای این حوزه اظهار داشت: در محور فیروزکوه عبور هر گونه کامیون و تریلر تا صبح روز دوشنبه 29 تیرماه ممنوع خواهد بود.

    وی تأکید کرد: کامیون هایی که حامل مواد سوختی و فاسد شدنی هستند از این قانون مستثنی شده اند.

    این مسئول یادآور شد: همچنین ورود تریلر و وسائل سنگین به منطقه گیلاوند نیز ممنوع خواهد بود و در این منطقه محدودیت های ترافیکی به منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران در نظر گرفته شده است.

    وی گفت: رانندگانی که قصد سفر در ایام تعطیلات را دارند باید به دقت به هشدارهای پلیس توجه کرده و از انجام کارهایی که برای خود و دیگران خطرآفرین است خودداری کنند.

    فتحی ادامه داد: مأموران پلیس راه شرق استان تهران تا پایان تعطیلات به صورت ویژه در محورهای پرتردد این منطقه حضور داشته و به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو