فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت مدیره سبلان‌خودرو:

به زودی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل اتوبوسرانی تبریز خواهیم داد

عصر خودرو: رئیس هیئت‌‌مدیره کارخانه سبلان‌خودروی مایوان گفت: به زودی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری را طبق قراردادی که با شرکت اتوبوسرانی تبریز به امضا رسانده‌ایم، تحویل می‌دهیم.

به زودی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل اتوبوسرانی تبریز خواهیم داد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سعید خادمی صبح امروز در جریان بازدید استاندار اردبیل از کارخانه سبلان‌خودروی مایوان در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: تاکنون 10 دستگاه از این خودروها تحویل داده شده و از 90 دستگاه باقیمانده نیز 80 دستگاه در تولید نهایی است و 10 دستگاه نیز مراحل پایانی تکمیل خود را سپری می‌کند.
    رئیس هیئت‌مدیره کارخانه سبلان خودروی مایوان ادامه داد: ما در این زمینه از استاندارد و محیط زیست مجوزهای لازم را گرفتیم و سعی‌مان بر این است تا بر اساس دانش فنی روز که 100 درصد آن بومی شده بتوانیم تولیدمان را انجام داده و محصول با کیفیت تحویل بازار دهیم.

    خادمی وضعیت اشتغال این کارخانه را به صورت پیمانکاری و به شکل برون‌سپاری اعلام کرد و یادآور شد: در این کارخانه تنها 50 نفر مهندس که دانش فنی به آنها انتقال داده شده است فعالیت می‌کنند و مابقی نیروهای بومی این کارخانه به صورت شرکتی با این مجموعه در حال همکاری هستند.

    وی تصریح کرد: ما با خرید اتوبوس و مینی‌بوس‌های کهنه و فرسوده تلاشمان بر این است تا همه مراحل نوسازی آنها را با تولید اتاق، رنگ، نوسازی موتور و دیگر ابزار و امکانات انجام دهیم.

    رئیس هیئت‌‌مدیره کارخانه سبلان خودروی مایوان گفت: ما با یک ابتکار مناسب سعی کردیم تا مصرف سوخت خودروهای این کارخانه 30 درصد به نسبت سال گذشته کاهش یافته و طول عمر موتور افزایش یابد.

    خادمی به نوسازی 10 دستگاه مینی‌بوس در این کارخانه اشاره کرد و یادآور شد: ما در تلاش هستیم نرخ پایین‌تر از 25 میلیون تومان که بر اساس کشش بازار تعیین شده بتوانیم رقابت خوبی را فراهم آوریم که امیدواریم با رفع تحریم‌های اقتصادی و مشکلاتی که در زمینه بین‌المللی داشتیم بتوانیم با کیفیت بیشتر و متناسب با استانداردهای جهانی افزایش کیفیت خودروهایمان را شاهد باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو