فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در خراسان جنوبی اعلام شد

عصر خودرو: رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی، محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر سال جاری را در مرکز و شهرستان‌های این استان اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در خراسان جنوبی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا رضایی اظهار داشت: شهروندان استان خراسان جنوبی  هر ساله صبح روز عید سعید فطر برای اقامه نماز به مصلی المهدی(عج) مراجعه می‌کنند و لازم است تا با اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی، شهروندان بتوانند به موقع و بدون هیچ مشکل خاصی تردد کنند.

    وی از شهروندان خواست برای اقامه نماز، از وسایل نقلیه عمومی استفاده و در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مسیرهای  تعیین شده تردد کنند.

    رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی اضافه کرد: در شهرستان بیرجند، نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از کمربندی جنوب، پارکینگ‌های حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ تعبیه شده در داخل مصلی استفاده کنند.

    رضایی بیان کرد: همچنین نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی، تقاطع عباس‌آباد، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی‌المهدی(عج) و یا بلوار پیامبر اعظم(ص) استفاده کنند.

    وی تصریح کرد: نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می‌توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی تالار کیان استفاده کنند.

    رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن به طرف میدان ابن حسام یک طرفه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین تقاطع بلوار صنعت و معدن و شهید شهاب تا میدان آدینه محدودیت تردد خواهد داشت.

    رضایی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان قاین، افزود: تمامی مسیرهای منتهی به مصلی ممنوعیت تردد و توقف خواهد داشت.

    وی متذکر شد: محدودیت‌های ترافیکی در فردوس شامل بلوار بعثت شمالی حد فاصل تقاطع شهید هاشمی‌نژاد تا سه راهی دانشگاه آزاد، سه راهی دانشگاه آزاد تا سه راهی پارک ملت، سه راهی پارک ملت تا خیابان ورزش، خیابان ورزش و کوچه‌های منتهی به ورزشگاه شهید درخشان می‌شود.

    رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی تبیین کرد: همچنین در نهبندان، مسیر چهار راه صدا و سیما تا میدان بسیج محدودیت تردد و توقف خواهد داشت.

    رضایی ادامه داد: در شهرستان بشرویه محدودیت تردد وجود دارد که تردد در بلوار امام حسین(ع) حدفاصل بهشت امام حسین(ع) و خیابان پرستار از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم نماز عید ممنوع است.

    وی افزود: همچنین در این شهرستان محدودیت توقف داریم که توقف در بلوار امام حسین(ع) حدفاصل بهشت امام حسین( ع ) و خیابان پرستار از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم ممنوع است.

    رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی یادآور شد: در شهرستان درمیان، زیرکوه و خوسف محدودیت ترافیکی خاصی وجود ندارد.

    رضایی گفت: در شهرستان سربیش، خیابان مطهری حد فاصل میدان شهدا تا مهدیه ممنوعیت تردد و توقف خواهد داشت و شهروندان می‌توانند برای پارک خودروهای خود از پارکینگ ضلع جنوبی مزار شهداء استفاده کنند

    وی خاطرنشان کرد: در شهرستان سرایان،  خیابان امام خمینی محدوده مسجد جامع- در خیابان امام خمینی 24، خیابان جانبازان تردد و توقف وسایل نقلیه ممنوع است.

    رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان طبس تردد و توقف تمامی وسایل نقلیه سنگین از ساعت پنج صبح روز عید فطر ممنوع است.

    رضایی در پایان توضیح داد: همچنین عبور وسایل نقلیه سنگین از ورودی جاده یزد و همچنین از میدان آیت‌الله واعظ طبسی به سمت میدان امام زاده ممنوع است و تمامی وسایل نقلیه باید از پارکینگ‌های اختصاص داده شده در میدان امام‌زاده استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو