فونیکسریمکسبهتام

قناعتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

بلاتکلیفی ۷ هزار تاکسی فرسوده

عصر خودرو : عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: ۷ هزار تاکسی فرسوده علیرغم پیگیری‌های متعدد بلاتکلیف مانده‌اند که در صورت عدم همکاری حمل و نقل سوخت، هماهنگی لازم را با بانک‌ها و خودروسازها در خصوص تعویض تاکسی‌ها انجام می‌دهیم.

بلاتکلیفی ۷ هزار تاکسی فرسوده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر با اشاره به آخرین وضعیت تهرانسرای قرآن اظهار کرد: باغ موزه قرآنی یا تهرانسرای قرآنی در شورای سوم به تصویب رسید و مکان آن نیز برای احداث تعیین گردید اما به علت طراحی این مجموعه از سوی تبعه انگلیسی، مورد قبول اعضای شورای سوم قرار نگرفت.

    وی با اشاره به مغایرت طراحی این مجموعه با مولفه‌های اعتقادی، دینی، تاریخی افزود: طراحی مجموعه به دلیل مغایرت با اصول اعتقادی، مذهبی، تاریخی مورد تایید اعضای شورای قرار نگرفت و در خواست کردند تا طراحی دیگر برای آن در نظر بگیرند.

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر ادامه داد : ردیف بودجه و کد پروژه برای آن تعریف شده که امیدواریم احداث آن از سوی شهرداری در سال 94 محقق شود.

    عضو پارلمان شهری با اشاره به حضور مهندسان زبده در کشور تصریح کرد: براساس درخواست شهرداری بنا بود که طرحی جدید برای آن در نظر گرفته شود که متاسفانه این طرح هنوز ارائه نشده است و البته حضور مهندسان زبده در کشور دلیل  موجهی برای عدم حضور بیگانگان برای طراحی سازه‌های کشور محسوب می‌شوند.

    قناعتی با بیان  اینکه خبر انحلال ستاد سوخت را رد می‌کنم افزود: بخشی از فعالیت‌های مهم ستاد سوخت را با توجه به انحلال فعالیت‌ آن‌ها مطرح کردیم.

    وی افزود: تک نرخی شدن بنزین موجب توقف فعالیت یکی از معاونت‌های ستاد حمل و نقل سوخت شده است که تا قبل از این دلیل و انگیزه‌ای ادامه فعالیت آن اعلام واریز ماهانه بنزین بود.

    قناعتی با اشاره به تکذیب خبر انحلال ستاد سوخت افزود: انحلال بخشی از فعالیت‌های مهم ستاد سوخت را که پیش از این خدماتی ارائه می‌دادند را اعلام کردیم.

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به انحلال فعالیت و عدم پاسخگویی 2 معاونت تصریح کرد تک نرخی شدن بنزین یکی از عوامل انحلال فعالیت‌ شد به طوریکه دیگر در این زمینه فعالیتی ندارند و نوسازی خودروهای فرسوده نیز از ابتدای سال پاسخگوی مراجعات متعدد نیست که این عوامل باعث شد تا انحلال آن را اعلام کنیم.

    قناعی با اشاره به اهمیت نوسازی خودروهای فرسوده تاکید کرد: سال گذشته 10 هزار خودرو را به ستاد حمل و نقل سوخت اعلام کردیم که با همکاری مناسب و هماهنگی با بانک عامل و خودرو سازها زمینه تبدیل آن را فراهم کردند اما از ابتدای سال هیچ پاسخی در خصوص 7 هزار خودروی فرسوده باقی مانده دریافت نکرده‌ایم.

    وی ادامه داد: عدم پاسخگویی ستاد حمل و نقل سوخت در خصوص تبدیل تاکسی‌های فرسوده موجب شده تا پیگیری‌های لازم در خصوص هماهنگی با بانک عامل و خودروسازها در خصوص تبدیل وضعیت داشته باشیم و برای تعویض آ‌ن‌ها در خصوص عدم همکاری ستاد سوخت ورود کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط