فونیکسریمکسبهتام

هیوندای موتور اعلام کرد

یک پیش بینی از فروش جهانی خودرو

عصر خودرو : هیوندای موتور پیش بینی کرد فروش جهانی خودرو در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ به دلیل ناملایمات اقتصادی و ضعیف شدن ارزش وون رشد پرفروغی نخواهد داشت.

یک پیش بینی از فروش جهانی خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نق از ایسنا، چونگ مونگ کو، رییس هیات مدیره هیوندای موتور در بیانیه ای اعلام کرد احتمال خروج یونان از منطقه یورو، کاهش نرخهای بهره در آمریکا و رکود رشد اقتصادی در چین برای ادامه سال پیش بینی می‌شوند. اقتصادهای نوظهور احتمالا با ضعیف شدن بیشتر ارزش ین و یورو تحت فشار قرار خواهند گرفت.

    پیش بینی رییس هیوندای در شرایطی مطرح می‌شود که فروش هیوندای موتور و شرکت تابعه اش کیا موتورز به دلیل قوی شدن ارزش وون و ضعیف شدن ارزش ین که به خودروسازان ژاپنی مانند تویوتا موتور مزیت رقابتی بخشیده، با کاهش روبرو شده است.

    این دو شرکت کره جنوبی برای کمک به بالا بردن سودآوری، اقدام به کاهش هزینه و تولید کرده اند و هیوندای قصد دارد برای بهره گرفتن از رونق جهانی خودروهای شاسی بلند، خط تولید مدلهای شاسی بلند را تقویت کند.

    موسسه تحقیقات خودرو کره که جزو گروه خودروسازی هیوندای است، نرخ رشد مورد پیش بینی برای صنعت جهانی خودرو برای سال جاری میلادی را از 2.6 درصد برآورد اولیه به 1.2 درصد کاهش داد.

    بر اساس گزارش بلومبرگ، هیوندای اوایل ماه جاری اعلام کرد فروش داخلی و خارجی این شرکت در ژوئن برای سومین ماه متوالی کاهش پیدا کرد.

    هیوندای از رونق جهانی بازار شاسی بلندها که تا حدودی به دلیل کاهش قیمت بنزین ایجاد شده، جا مانده است و سعی دارد با عرضه مدلهای جدید این عقب ماندگی را جبران کند. هیچ کدام از مدلهای هیوندای در میان 10 شاسی بلند پرفروش بازار چین در سه ماهه اول امسال قرار نداشتند.

    این شرکت در نمایشگاه خودروی شانگهای که در آوریل برگزار شد، مدل به‌سازی شده شاسی بلند توسان را نمایش داد و فروش 90 هزار دستگاه توسان جدید در آمریکا را برای سال آینده هدف گذاری کرده است. هیوندای همچنین شاسی بلند کرتا را در نیمه دوم امسال در هند معرفی خواهد کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو