فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس پیشگیری گلستان خبر داد

تشدید طرح تابستانه پلیس همزمان با عید فطر

عصر خودرو : رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گلستان از استقرار ۲۰ ایستگاه پلیس در تفرجگاه‌ها و سواحل گلستان در اجرای مرحله دوم طرح تابستانه همزمان با موج دوم سفرهای تابستانه خبر داد.

تشدید طرح تابستانه پلیس همزمان با عید فطر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حسین میری‌خندان گفت: شرایط خاص اقلیمی استان گلستان، وجود تفرجگاه‌های متعدد و متنوع و جاذبه‌های منحصر به فرد طبیعی و تاریخی و همچنین واقع شدن در مسیر زائرین حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) باعث شده تا همه ساله با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس، شاهد حضور جمع کثیری از هموطنان عزیزمان در نگارستان ایران باشیم.

    وی ادامه داد: در این راستا پلیس گلستان تلاش خواهد کرد تا با حضور گسترده و فعال در مناطقی همانند تفرجگاه‌ها و سواحل، امنیت مطلوبی را برای مردم فراهم کند.

    رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: به همین منظور 20 ایستگاه پلیس در تفرجگاه‌ها و تمامی سواحل استان گلستان به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد قاطع و قانونی با سارقان و اراذل و اوباش، پیشگیری از وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه تظاهر به فساد علنی، بدپوششی، بی‌حجابی و حرمت‌شکنی، آلودگی صوتی، کشف حجاب و ارتقاء احساس امنیت و رضایتمندی شهروندان و مسافرین مستقر خواهد شد.

    وی گفت: در این راستا پنج ایستگاه در سواحل استان و 15 ایستگاه در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری در شهرستان گرگان و دیگر شهرهای استان در این طرح مشارکت خواهند کرد.

    تشدید طرح تابستانه پلیس گلستان همزمان با عید سعید فطر

    میری‌خندان تاکید کرد: این طرح همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و آغاز دور دوم سفرهای تابستانه تا پایان فصل تابستان برای افزایش ضریب ایمنی در تفرجگاه‌ها و سواحل استان تشدید خواهد شد.

    وی اضافه کرد: انتظار می‌رود در این طرح مردم با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

    رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: بهترین همکاری و همراهی شهروندان با پلیس، رعایت هرچه بهتر قوانین، رعایت شئونات اسلامی در مکان‌های تفریحی و سواحل بویژه توجه بیشتر به موضوع حجاب و پوشش اسلامی است.

    میری‌خندان تاکید کرد: همراهی و همکاری مردم با پلیس باعث افزایش امنیت اجتماعی در جامعه و ارتقاء سطح احساس امنیت خواهد شد.

    وی در پایان ابراز کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، وقوع جرائم و حوادث مختلف، موضوع را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو