فونیکسریمکسبهتام

۴ سانحه رانندگی در قزوین ۹ کشته و ۱۰ مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو : رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: واژگونی ۴ خودرو در این استان ۹ کشته و ۱۰ مجروح بر جای گذاشت.

۴ سانحه رانندگی در قزوین ۹ کشته و ۱۰ مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ، بهرام زینلی در این باره اظهارداشت: در نخستین سانحه روز گذشته در آزادراه قزوین ـ رشت یک دستگاه سواری پراید با پنج سرنشین واژگون شد که در این حادثه راننده و سه سرنشین خودرو در دم فوت و سرنشین هفت ساله آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

    وی افزود: همچنین در حادثه دیگری در شهرستان قزوین یک دستگاه سواری پژو آردی با 6 سرنشین در جاده الموت واژگون شد که در این حادثه نیز راننده و دو سرنشین پژو در محل وقوع واژگونی جان باخته و سه تن از سرنشینان خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در حادثه دیگری، روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو آردی در آزادراه قزوین ـ زنجان یک نفر فوت و 6 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

    زینلی واژگونی یک دستگاه وانتنیسان بر اثر برخورد با گاردریل در جاده قدیم قزوین ـ تهران و کشته شدن راننده 81 ساله وانت را از دیگر حوادث رانندگی روز گذشته استان قزوین برشمرد.

    این مسئول علت واژگونی بیشتر حوادث را عدم توجه به جلو راننده بر اثر خستگی و خواب آلودگی دانست و به رانندگان توصیه کرد: برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ رانندگی از رانندگی هنگام خستگی و خواب‌آلودگی خودداری کنند و به محض احساس خستگی در بین راه با هدایت خودرو به نقاط امن اقدام به استراحت و رفع خستگی کنند که همانا دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

    دو کیلوگرم هرویین در قزوین کشف شد

    فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف دو کیلوگرم ماده مخدر هرویین با دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ رضا اکبری افزود: ماموران یگان امداد قزوین در حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین - تهران به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و خودرو یاد شده را متوقف می نمایند.

    وی اظهارکرد: ماموران در بازرسی از کیف کمری راننده خودرو مقدار کمی ماده مخدر هرویین کشف و متهم را دستگیر و در ادامه به بازرسی از خودرو ادامه می دهند.

    فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: در بازرسی از کیف سرنشین خودرو که خانمی 53 ساله و مادر راننده بود نیز مقدار دو کیلوگرم هرویین کشف و این قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر شد.

    سرهنگ اکبری در پایان اضافه کرد: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شهرستان قزوین شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو