فونیکسریمکسبهتام

مجمع سالانه گروه بهمن برگزار شد

عصرخودرو: در مجمع عمومی سالانه گروه بهمن تقسیم سود ۵۰۰ ریال به ازای هر سهم برای سال ۹۳ تصویب شد. این مجمع با حضور ۹۳/۷۶ درصد سهامداران در ۱۵ تیر، در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

مجمع سالانه گروه بهمن برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این برنامه با حضور دکتر معتمدی‌فر به عنوان رئیس مجمع به نمایندگی از طرف شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان، مهندس سروش مدیر عامل گروه بهمن به نمایندگی از طرف شرکت فن پردازان به عنوان ناظر، دکتر رئیس زاده به نمایندگی از طرف شرکت اندیشه فردا به عنوان ناظر، مهندس موحدی معاون اقتصادی و برنامه ریزی گروه بهمن به عنوان دبیر جلسه، نماینده سازمان بورس و بازرسی قانونی تشکیل شد. مدیرعامل گروه بهمن در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد سال 93 این شرکت به سوالات سهامداران پاسخ داد.
    محمدرضا سروش ضمن ارائه گزارش هیئت مدیره  گروه بهمن در سال 93 به  مجمع عمومی صاحبان سهام، سال گذشته را برای عمده بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی کشور سالی با چالش و موانع دانست و گفت: گروه بهمن در سالی که گذشت در راستای تحقق شعار «عزم ملی، مدیریت جهادی» با تلفیق اراده و مساعی جمعی به اهم اهداف از پیش تعیین شده خود جامه عمل پوشاند و به اعتماد سهامداران خود با ارائه عملکردی قابل قبول در حوزه بازار خودرو، بازار سرمایه و ... پاسخی در خور و مناسب داد.
    وی همچنین با اشاره به برخی از چالشها نظیر دشواری تامین سرمایه در گردش مورد نیاز، لزوم پرداخت سود سهامداران و افزایش هزینه‌های مالی و دستمزد و سربار، اظهار داشت: گروه بهمن با وجود این چالش‌ها، به عنوان یک نهاد هوشمند، ضمن حفظ آگاهی نسبت به تحولات محیطی مبتنی بر فرصت‌یابی راهبردی و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری حداکثری از فرصت‌های ایجاد شده در حوزه‌های مختلف کسب و کار، تلاش نمود تا عملکردی قابل قبول متناسب با شأن این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های برتر کشور ارائه نموده و ضمن تحقق سودآوری پایدار توانست همزمان اهداف توسعه سهم بازار، پایداری تجاری، رشد و توسعه بازارهای جدید را در حوزه کسب و کارهای خود پیگیری نماید.
    وی همچنین در ادامه به اهم اقدامات و دستاوردهای گروه بهمن در سال 93 پرداخت و گفت: تحقق و پوشش سود تعیین شده به میزان 131 درصد، پرداخت حدود 1800 میلیارد ریال سود سهام به سهامداران، حفظ ارزش بازار سهام گروه، تدوین و جاری سازی راهبردهای سطح گروه و دریافت جایزه ملی سازمان دانشی برتر از جمله اقدامات گروه بهمن در سال گذشته به شمار می‌آیند. وی همچنین راه اندازی خط تولید وانت کارا 1700 سی سی با صد در صد ساخت داخل با برند گروه بهمن، راه اندازی خط تولید کمپرسیJ6 ، آغاز پروژه‌های تولید کامیونت‌های شیلر 5 و 8 تن، کسب سهم 32 درصدی بازار کشنده کشور و اجرای پروژه ساخت بدنه کشنده J6 مدل 2015 را از دیگر این دستاوردها به شمار آورد.
    مدیرعامل گروه بهمن همچنین در پایان عرضه کامیون جدید 26 تن ایسوزو FVZ، عرضه محصول جدید موتورسیکلتNew V6 ، تکمیل و اصلاح تجهیزات پروژه بلوک سیلندر 460 و تکمیل پروژه سرسیلندر 457 و تولید وانت کارا با موتور DAE را بخشی از برنامه‌های توسعه‌ای گروه بهمن در سال آینده دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو