فونیکسریمکسبهتام

طراحی سامانه مکانیزه تردد لجستیکی و نوبت دهی در ایران خودرو تبریز

عصر خودرو : مدیر فناوری اطلاعات شرکت ایران خودو تبریز از طراحی و اجرای آزمایشی سامانه مکانیزه تردد لجستیکی و نوبت دهی در این شرکت خبر داد.

طراحی سامانه مکانیزه تردد لجستیکی و نوبت دهی در ایران خودرو تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، اکبر کوماری تبریزی روز دوشنبه گفت: این سامانه بر اساس نیاز داخلی این شرکت به اطلاع از آخرین وضعیت محموله های ارسالی بار و ضرورت برنامه ریزی تولید توسط مهندسان واحد فناوری اطلاعات و سیستم های شرکت طراحی و اجرایی شد.

    وی در تشریح جزئیات عملکرد این سامانه اظهارکرد: در این سامانه، آخرین وضعیت محموله های ارسالی قطعات و بدنه به شرکت بر اساس سرعت حرکت خودروها، نوع بار، تعداد قطعات در حال حمل، نوبت ورود به کارخانه، اولویت بندی ورود محموله ها به انبار و سایر موارد در دسترس کاربران قرار می گیرد.

    مدیر فناوری اطلاعات شرکت ایران خودو تبریز با بیان اینکه این سامانه هم اکنون به صورت آزمایشی اجرایی شده و قابل بهره برداری می باشد ، اضافه کرد: سامانه مذکور قابلیت استفاده در شرکت های بزرگ دیگر نیز برای تامین و توسعه لجستیکی را داشته و سرعت ساماندهی انبارها و برنامه ریزی تولید به هنگام را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

    کوماری تبریزی با اشاره به اینکه شرکت ایران خودرو تبریز گامی به سمت تحقیق و توسعه و تولید محصولات الکترونیک با اتکا به فناوری های اطلاعاتی روز برداشته است ، افزود: سرمایه گذاری در بخش فناوری های الکترونیک ارتباطی یکی از پرسودترین بازارهای جدید در دنیای دیجیتال است که پیوندی ناگسستنی با صنعت خودرو دارد و به زودی شاهد خبرهای خوب در این حوزه از فعالیت شرکت خواهیم بود.

    ایران خودرو تبریز در سال گذشته 95هزار و 268 دستگاه پیکان وانت تولید و روانه بازار کرد و امسال با تولید وانت جدید آریسان وارد فاز جدیدی از فعالیت های خودروسازی خود شده است.

    تولید خودرو سواری سمند در کنار ایجاد سالن رنگ و بدنه در دستور کار این شرکت در سال جاری قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو