فونیکسریمکسبهتام

مهندس یکه زارع به مناسبت روز صنعت و معدن مطرح کرد؛

صنعتگران موتور محرک توسعه اقتصادی کشورهستند

عصر خودرو : مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای با تبریک روز صنعت و معدن به همه جهادگران این عرصه گفت: بخش صنعت و معدن، به عنوان مهم‌ترین محرک عرصه اقتصادی کشور، در ایجاد اشتغال پایدار و به تبع آن افزایش تولید ناخالص ملی و رشد اقتصادی نقش تعیین کننده دارد و دست یابی به اهداف پیش‌بینی شده در سندچشم‌انداز این بخش نیازمند نگاهی اندیشمندانه و تدبیر بیش تری است.

صنعتگران موتور محرک توسعه اقتصادی کشورهستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، در اطلاعیه مهندس هاشم یکه‌زارع آمده است: اختصاص یک روز به نام صنعت و معدن در تقویم کشور، فرصت مناسبی برای توسعه تعامل در این حوزه است.

    متن این اطلاعیه به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    حک شدن عنوان روز صنعت و معدن بر پیکر تقویم کشور به تاریخ دهم تیرماه هر سال فرصت مغتنمی است تا در آن ضمن پاس‌داشت تلاش و همت بالای صنعتگران در عرصه‌های مختلف و تکریم مقام ارزشمند ایشان در توسعه و بالندگی صنعتی کشور، بر نقش ارزنده آنان به عنوان موتور محرک اقتصاد تاکید شود.

    تردیدی نیست که بخش صنعت و معدن به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه و همچنین رشد اقتصادی کشور نقشی بسزا و در خور توجه دارد و بر همه تصمیم‌گیران، سیاست‌گذاران و اندیشمندان است که در تدبیر امور کشور به این بخش که از مهم‌ترین عوامل جهش اقتصادی به شمار می‌رود، نگاهی اندیشمندانه و با تدبر بیش‌تر داشته باشند.

    روز صنعت و معدن در سال 1394 با توجه به شعار «دولت، ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» مجال ارزشمندی است تا در این روز، با بررسی مسایل این حوزه و رفع موانع موجود برای شکوفایی بیش از پیش آن اهتمام شود. با این امید که بتوان با برنامه‌ریزی منسجم و سیاست‌گذاری هدفمند و پایدار، در حوزه‌های مختلف تولید و صنعت کشور، رونق و سرعتی بیش از گذشته پدید آورد و با توسعه صادرات محصولات صنعتی، شاهد جهش در دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز باشیم.

    بی‌شک دست‌یابی به چنین توفیقی نیازمند همکاری و هم‌دستی همه بخش‌های صنعت و معدن است و گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بخش کلیدی و مهم صنعت آماده ‌است تا در این مسیر به همراهی سایر بخش‌های و مدیران صنعتی کشور کمک کند.

    امید آن‌که در سایه هم‌دلی و مشارکتی که شاهدش خواهیم بود، بتوانیم نسبت به حل مسایل این بخش از اقتصاد همت کنیم و در سال‌های آتی چنین روزی را روز شکوفایی صنعتی کشور تلقی کنیم. ضمن تبریک مجدد این روز بزرگ به همه جهادگران عرصه صنعت، یاد همه عزیزان تلاشگری را که نامی بلند در صنعت و معدن کشور داشته‌اند، گرامی می‌داریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو