فونیکسریمکسبهتام

تصادفات جرحی در شهرستان دامغان ۳۳ درصد کاهش یافت

عصر خودرو : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه تصادفات جرحی در شهرستان دامغان ۳۳ درصد کاهش یافت گفت: بیکاری و اعتیاد ریشه بسیاری از معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی هستند.

تصادفات جرحی در شهرستان دامغان ۳۳ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ سید علی اکبر میری در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان دامغان در محل سالن جلسات فرماندهی انتظامی این شهرستان که با حضور رؤسای پلیس راهنمایی و رانندگی، امنیت و اطلاعات، مواد مخدر، آگاهی و رئیس حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی دامغان برگزار شد، با اشاره به فضائل و برکات فراوان ماه میهمانی خدا از کاهش جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

    رئیس پلیس شهرستان دامغان در تشریح عملکرد این نیرو از کاهش 5 درصدی وقوع سرقت در این شهرستان در سه ماهه نخست سال 94 خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه طی این مدت در شهرستان دامغان هیچ مورد سرقتی همرا با زور، تجاوز و خشونت نداشته‌ایم و 48 درصد پرونده‌های سرقت نیز تا امروز به همت پرسنل خدوم نیروی انتظامی منجر به کشف شده است.

    وی با بیان تمامی سرقت‌های خودرو در شهرستان دامغان منجر به کشف و دستگیری سارق شده است، افزود: اغلب سرقت‌های رخ داده در این شهرستان از نوع خرد و عمدتا از واحد‌های صنفی بوده است که می‌توان آمار این جرائم را با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی و مردم تا حد زیادی کاهش داد.

    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان خاطر‌نشان کرد: وجود چندین هزار واحد مسکونی در حال ساخت در این شهرستان و بی‌توجهی پیمانکاران و صاحبان این ساختمان‌ها به رعایت مسائل امنیتی و نبود نگهبان در اکثر این پروژه‌ها علی‌رغم توصیه‌های فراوان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی از سوی نیروی انتظامی، منجر به وقوع بیشترین تعداد سرقت‌ها می‌شود.

    میری با اشاره به گزارش نشدن هیچ موردی از سرقت سیم و کابل در طول 45 روز اخیر در این شهرستان با تمهیدات اندیشیده شده از سوی پلیس از جمله گشت‌های مشترک با همکاری ادارات برق و تعاون روستایی، تصریح کرد: طی یک سال گذشته 70 نفر از سارقان با تلاش نیروهای خدوم انتظامی دستگیر و از همه آنها مقادیر و اجناس گوناگون دزدیده شده کشف گردیده که از آن جمله می‌توان به 60 عدد گوشی تلفن همراه که در دامغان و دیگر شهرها سرقت شده است اشاره کرد.

    کاهش 33 درصدی تصادفات جرحی و 17 درصدی تصادفات فوتی در دامغان

    رئیس پلیس شهرستان دامغان با بیان اینکه در بحث سوانح رانندگی با تلاش‌های انجام شده از سوی پلیس راهور و فرهنگ‌سازی انجام شده در سه ماهه نخست سال 94 شاهد کاهش هفت درصدی مجموع تصادفات بوده‌ایم، گفت: براساس این آمار خوشبختانه تصادفات جرحی 33 درصد و سوانح جاده‌ای منجر به فوت در شهرستان دامغان نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته 17 درصد کاهش داشته است.

    وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار تصادفات منجر به جرح یا فوت محدوده شهرستان دامغان در سال گذشته مربوط به محور دامغان  معلمان به عنوان بخشی از جاده مهم دامغان به اصفهان بوده است از تلاش‌های انجام شده جهت افزایش اقدامات امنیتی این مسیر و آغاز پروژه عمرانی تعریض و دوبانده کردن این محور قدردانی کرد.

    کشف محموله 600 کیلوگرمی ناس و پان پراگ در دامغان

    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه براساس آمار به‌دست آمده خوشبختانه میزان مصرف مواد مخدر صنعتی در دامغان نسبت به دیگر مناطق کشور بسیار کمتر است، اظهار داشت: کشف 600 کیلوگرم ناس ممذوج شده با ماده مخدر پان پراگ و دستگیری عاملان غیربومی آن از جمله فعلیت‌های انجام شده در حوزه مبارزه با مواد بوده است.

    سید علی اکبر میری کشف و ضبط دو هزار نخ سیگار و بیش از 30 بسته توتون قاچاق را اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی دامغان در خصوص مبارزه با قاچاق کالا برشمرد و گفت: در تعطیلات سال نو نیز چند دستگاه موتور سیکلت و دوکامیون میوه نارنگی که از طریق واردات بدون مجوز وارد کشور شده بود در دامغان کشف و ضبط شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو