فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل همدان

ناوگان حمل و نقل عمومی همدان تجهیز می‌شود

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: در یک سال گذشته ۵۹۸ دستگاه ناوگان باری در بخش کالا به چرخه حمل و نقل جاده‌ای استان همدان پیوست که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است.

ناوگان حمل و نقل عمومی همدان تجهیز می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، نصرت الله حیدری اظهار داشت: در بخش حمل و نقل عمومی اطلاعات کامل تمام ناوگان بار و مسافر در سیستم‌های تحت وب که در سراسر کشور قابل دسترسی است، ثبت شده و کارت هوشمند محتوی اطلاعات ناوگان برای مالکین صادر می‌شود.

    وی اعلام کرد: بر‌اساس آمار ثبت شده تعداد کارت هوشمند صادر شده در سال 92 برای انواع ناوگان باری 298 فقره بوده ‌که در سال 93 به تعداد 598 فقره کارت هوشمند افزایش یافته و این بیانگر رشدی بیش از صد در صد است.

    حیدری صنعت حمل و نقل را نشانه توسعه کشور دانست و تصریح کرد: میزان کالای جابه‌جا شده  در سال 93 از سطح  استان به دیگر نقاط کشور بیش از 9 میلیون و 132 هزار تن انواع کالا بوده است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان عنوان کرد: میزان حمل کالا در سال 92، 8 میلیون و 800 هزار تن بوده که در مورد حمل کالا در سال 93 حدود 3.5 درصد رشد داشته‌ایم.

    وی انواع کالاهای حمل شده از سطح استان را سیمان, سنگ آهن, سیب زمینی,کلینگر, شمش آهن,گازوئیل, سیلیس, نفت کوره, فلدسپات و خاک صنعتی برشمرد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تصریح کرد: یکی از اهداف مهم در حمل و نقل عمومی کالا و مسافر ایمنی است که با عنایت به فاکتورهای دخیل در این امر همواره سعی شده زمینه های ایمنی بیشتر در حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

    حیدری فرسودگی ناوگان باری را یکی از دلایل بروز حوادث در جاده‌ها بر شمرد و تصریح کرد: نوسازی ناوگان و خارج کردن ناوگان فرسوده به عنوان یک راهکار عملی هم در کاهش تصادفات و هم حفظ محیط زیست موثر است.

    حیدری با بیان اینکه 95 شرکت و موسسه در حوزه کالا و 54 شرکت در حوزه مسافری همدان فعال هستند، اظهار داشت: در حال حاضر 15 هزار و 69 دستگاه انواع کامیون با میانگین سنی 24 سال در حوزه حمل و نقل کالا در سطح استان فعال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط