فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه گیلان:

‌محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان وجود ندارد‌

عصر خودرو: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: امروز محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان وجود ندارد.

‌محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان وجود ندارد‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مهیار رستگار با اشاره به اینکه تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است، اظهار کرد: امروز محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان وجود ندارد.

    وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی روز جمعه، پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز حجم ترافیک در جاده‌های استان افزایش یابد، تصریح کرد: یکی از موارد مهم ترافیکی بی‌توجهی راننده به هنگام رانندگی و حواس‌پرتی است.

    فرمانده پلیس راه گیلان استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی را عامل حواس‌پرتی راننده عنوان کرد و گفت: استفاده از تلفن همراه تمرکز راننده را سلب می‌کند و خود و دیگران را در معرض خطر قرار می‌دهد.

    وی با تاکید بر ضرورت توقف خودرو به هنگام استفاده از تلفن همراه، خاطرنشان کرد: در بیشتر موارد دیده می‌شود که راننده در هنگام رانندگی با تلفن همراه صحبت و یا پیامک‌بازی می‌کند که این امر منجر به وقوع حادثه رانندگی می‌شود.

    رستگار با اشاره به اینکه رانندگان باید پس از رسیدن به مقصد از تلفن خود استفاده کنند، یادآور شد: استفاده از تلفن همراه یکی از معضلات مهم ترافیکی است و این مسئله باید جدی گرفته شود.

    وی توجه به نکات ریز را موجب جلوگیری از حوادث بزرگ دانست و متذکر شد: حواس‌پرتی از عوامل مهم در وقوع تصادفات رانندگی و در برخی مواقع مرگبار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط