فونیکسریمکسبهتام

غیبت اتوبوس‌ها طولانی شد

عصر خودرو : کیفیت اتوبوس‌های تولیدی در اردیبهشت امسال مانند ماه‌های پیش از آن مورد بررسی قرار نگرفته است.

غیبت اتوبوس‌ها طولانی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در ماه‌های اخیر علی‌رغم تولید انواع اتوبوس در کشور کیفیت این محصولات مورد بررسی قرار نگرفته است.

    در این زمینه چند ماه پیش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان مسوول بازرسی کیفی از خودروهای داخلی عنوان کرده بود که دلیل عدم انتشار وضعیت ارزیابی کیفی اتوبوس‌ها، عدم همکاری اتوبوس‌سازان در این زمینه بوده است.

    البته این شرکت عنوان کرده بود که وزیر صنعت، معدن و تجارت به تولیدکنندگان اتوبوس دستور داده برای ارزیابی کیفی محصولات تولیدی خود با شرکت‌های بازرسی همکاری کنند و بنابراین ارزیابی کیفی اتوبوس‌های داخلی آغاز خواهد شد.

    با این حال علی‌رغم این اظهارات اما اتوبوس‌ها همچنان در گزارش‌های ارزیابی کیفی غایب هستند و در جدیدترین گزارش از وضعیت کیفیت خودروهای تولیدی در اردیبهشت امسال نیز گزارشی از وضعیت کیفی این محصولات منتشر نشده است.

    در این شرایط مشخص نیست دلیل طولانی شدن غیبت اتوبوس‌ها در گزارش‌های ارزیابی کیفی چیست. آیا شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای همکاری در زمینه ارزیابی کیفی محصولات‌شان عمل نکرده‌اند یا‌ آنکه دلایل دیگری در این زمینه وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط