فونیکسریمکسبهتام

ابلاغ مصوبه در روزهای آینده

CNG فعلا ارزان نشده است

عصر خودرو : معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا چند روز آینده مصوبه کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت CNG به وزارت نفت ابلاغ شود، گفت: هم اکنون CNG با قیمت ۶۰۰ تومان در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.

CNG فعلا ارزان نشده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، منصور ریاحی با بیان اینکه مصوبه کاهش 100 تومانی قیمت CNG هنوز به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ابلاغ نشده است، گفت: پیگیری‌ها با دولت و وزارت نفت برای ابلاغ مصوبه کاهش قیمت CNG در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا چند روز آینده این مصوبه ابلاغ و اعمال شود.

    معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه با کاهش قیمت CNG و ابطال سهمیه‌های بنزین 700 تومانی خودروها تا شهریور ماه قطعا متوسط مصرف روزانه CNG کشور با افزایش قابل توجه‌ای روبرو خواهد شد، تصریح کرد: پیش بینی می شود برای نیمه دوم سال جاری مصرف و تقاضا برای CNG با یک افزایش قابل توجه روبرو شود.

    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اکثر خودروهای دوگانه سوز با اتمام سهمیه بنزین 700 تومانی به سمت استفاده از CNG گرایش پیدا می کنند، اظهار داشت: مصوبه جدید دولت مبنی بر کاهش قیمت CNG از ٦۰۰ تومان به ٥۰۰ تومان در هر کیلوگرم، از زمان ابلاغ به دستگاه مربوط، اجرایی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور همزمان حدود دو هزار و 277 باب جایگاه CNG در استان های مختلف کشور مشغول به فعالیت و بهره برداری است، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت بنزین در کنار تثبیت و حتی کاهش قیمت CNG منجر به صرفه جویی قابل توجه در مصرف بنزین و حتی کاهش واردات خواهد شد.

    امیر وکیل زاده مدیر طرح احداث جایگاه‌های سی ان جی کشور هم با بیان اینکه به محض دریافت ابلاغیه مربوط به کاهش نرخ CNG، تغییرات مربوط به نمایشگرها نیز در همه جایگاه‌های عرضه این سوخت پاک اعمال خواهد شد، گفت: اعمال تغییر نرخ در نمایشگرهای جایگاه‌های CNG، در مدت کوتاهی (دو یا سه روز) انجام خواهد شد و در این مدت، جایگاه داران با نصب بر چسب قیمت جدید، وجه سوخت را از مراجعان دریافت می کنند.

     هیات وزیران روز یکشنبه هفته جاری در نشستی به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری تصویب کرد که بهای فروش هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده (تحویلی به مصرف) از تاریخ ابلاغ تا پایان تابستان 1394، از شش هزار ریال به پنج هزار ریال کاهش یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو