فونیکسریمکسبهتام

نوبخت در نشست هفتگی:

قیمت گاز سی‌‌ان‌جی ۵۰۰ تومان می‌شود

عصر خودرو : سخنگوی دولت گفت: قیمت سی ان جی از ۶۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان کاهش می‌یابد.

قیمت گاز سی‌‌ان‌جی ۵۰۰ تومان می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه قیمت سی ان جی از 600 تومان به 500 تومان کاهش می‌یابد، گفت: دولت به دلیل در پیش بودن مسافرت‌های تابستانی مردم و اینکه ٣میلیون و ٤۰۰ سواری و ٣هزار اتوبوس که از گاز سی ان جی استفاده می‌کنند، بتوانند به سهولت اقدام به نقل و انتقال مسافران کنند، این تصمیم را گرفت.

    نوبخت اضافه کرد: رشد اقتصادی کشور در سال ٩٣ توسط بانک مرکزی و مرکز آمار ایران مثبت ٣ درصد اعلام شده، البته این رشد محدود است و مطلوب دولت نیست، اما اینکه پس از دو سال به رشد مثبت رسیدیم یک عملکرد مثبت تلقی می‌شود.

    وی اظهارداشت: پروازهای عبوری از آسمان کشور نسبت به سال 92، 53 درصد افزایش یافته است.

    سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی از 139 میلیون تن در آخر سال 93 با رشد 5 درصد افزایش یافته است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری تصریح کرد: تخلیه کالاهای کانتینری 11 درصد در این بازه زمانی افزایش یافته است.

    وی با بیان اینکه در یک رسانه گفته شده بود دولت یازدهم در این دو سال دو برابر 8 سال گذشته واردات داشته، تصریح کرد: این در حالیست که جمع واردات سال 92 و 93، 101 میلیارد و 899 میلیون دلار بوده که این آمار اخبار آن خبرگزاری را رد می‎کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط