فونیکسریمکسبهتام

اجرای طرح تخصیص سوخت ناوگان جاده‎ای گازوئیل‎سوز در گلستان

عصر خودرو : کارشناس حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان گفت: طرح تخصیص سوخت ناوگان جاده‎ای گازوئیل‎سوز در استان براساس میزان عملکرد از اول تیرماه اجرا می‎شود.

اجرای طرح تخصیص سوخت ناوگان جاده‎ای گازوئیل‎سوز در گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، عبدالحمید قوچاقی اظهار کرد: با توجه به اجرای مرحله اول طرح تخصیص سوخت گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‎ای از اردیبهشت‌ماه سال جاری، مرحله دوم طرح تخصیص سوخت براساس پیمایش از اول تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان گلستان اجرا می‎شود.

    وی تصریح کرد: از اول تیرماه سهمیه سوخت فقط به دو صورت سهمیه ماهانه پایه و سهمیه براساس اسناد حمل و نقل (پیمایش) به ناوگان حمل و نقل جاده‎ای باری، مسافری و بین‎المللی اختصاص می‎یابد.

    کارشناس حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان افزود: در سهمیه ماهانه همانند روش گذشته مقداری سوخت در کارت سوخت رانندگان به صورت ماهانه برای خودرو‎های کم فعالیت برون‎شهری شارژ می‎شود و در بخش سهمیه براساس پیمایش، تخصیص طبق اطلاعات کارکرد ناوگان از طریق ثبت بارنامه، صورت وضعیت و CMR تعیین می‎شود.

    قوچاقی اطلاعات مورد نیاز برای سهمیه سوخت برحسب پیمایش را ثبت دقیق مبدأ و مقصد، پلاک خودرو و شماره تلفن رانندگان در سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‎ای عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه در مرحله نخست این طرح در اردیبهشت‌ماه سال جاری اطلاعات مورد نیاز شرکت‎های حمل و نقل باری، مسافری و بین‎المللی و همچنین رانندگان جمع‎آوری شد؛ ضروری است که رانندگان و شرکت‎هایی که تاکنون اطلاعات خود را به‌روز‎رسانی نکرده‎اند در اسرع نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

    کارشناس حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان گفت: رانندگان برون‎شهری می‎توانند با ارسال شماره کارت هوشمند خود به سامانه پیامکی 60401411 و شماره‎گیری از طریق # 141 * 6040 * و یا از طریق مراجعه به سایت www.rmto.ir و همچنین مراکز صدور کارت هوشمند اطلاعات مربوط به میزان پیمایش خود را دریافت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۲ ساعت پیش
        آرشیو