فونیکسریمکسبهتام

بنابر گزارش اردیبهشت ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران؛

ایران خودرو دیزل بهترین کشنده را تولید کرد

عصر خودرو: بنابر گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، در بخش خودروهای تجاری مسافری در ماه جاری به مانند ماه قبل، هیچ گونه خودرویی ارزشیابی نگردیده است.

ایران خودرو دیزل بهترین کشنده را تولید کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در بخش خودروهای تجاری باری شاهد رشد تولید در مقایسه با ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر در ایجاد این روند، مربوط به افزایش تولید کامیونت ایسوزو  NPR75Pو کشنده کاوه می باشد.

    با توجه به روند صعودی تولید خودروهای این گروه در اردیبهشت ماه، ارزشیابی این خودروها نیز 115درصد افزایش یافت.
    همانطور که در جدول زیر مشخص است، در گروه کامیونت ها، کامیونت ایسوزو NPR75P محصول بهمن دیزل در رده نخست قرار گرفت. در گروه کامیون ها در میان 3 مدل خودروی تولیدی، کامیون اسکانیا G400(کمپرسی) محصول ماموت دیزل در صدر قرار گرفت. در بخش کشنده ها هم 3 مدل خودرو تولید گردید که کشنده بنز آکسور محصول ایران خودرو دیزل در بالاترین رده این گروه قرار گرفت.

    عیوب فنی و عملکردی:
    در بخش عیوب فنی و عملکردی، کامیون البرز D375 بیشترین نمره منفی را کسب نمود. همچنین شاهد تنزل قابل توجه میانگین نمره منفی این بخش نسبت به ماه قبل هستیم. در بخش تزئینات و مونتاژ کامیون البرز D375 بالاترین نمره منفی را کسب نمود. از طرفی میانگین نمره منفی این بخش 6.7 درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت، که عمدتا مربوط به روند نزولی کشنده کاوه و کشنده بنز آکسور می باشد. در بخش بدنه کامیون بنز WH حداکثر نمره منفی را کسب نمود، همچنین شاهد بهبود 16.4 درصدی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر در ایجاد این روند رو به رشد، مربوط به کشنده کاوه می باشد. در بخش رنگ کامیون بنز WH بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داد. میانگین نمره منفی این بخش نسبت به ماه قبل روند صعودی 6.3 درصدی را تجربه نمود که غالبا مربوط به کاهش نمره منفی کامیونت الوند در این بخش می باشد. در انتها میانگین نمره منفی خودروهای این گروه شاهد تنزل کیفی 1.1 درصدی نسبت به ماه قبل می باشد.

    تغییرات کیفیت خودروهای گروه سنگین:
    درنمودار زیر روند تغییرات میانگین نمره منفی خودروهای گروه تجاری را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنیم، بطوریکه کامیون اسکانیا G400 بیشترین درصد بهبود و کشنده کاوه هم بیشترین درصد تنزل را داشته اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو