فونیکسریمکسبهتام

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۷۹ مجروح و ۵ کشته برجای گذاشت

عصر خودرو : معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۵۷۹ نفر و فوت پنج نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم خبر داد.

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۷۹ مجروح و ۵ کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهدی فراهانی اظهار داشت: طی یک هفته گذشته هشت هزار و 500 تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده است.

    وی گفت: تماس‌های برقرار شده با مرکز فوریت‌های پزشکی منجر به انجام هزار و 417 مأموریت شده است که هزار و 218 مورد از این تعداد مأموریت مربوط به حوادث داخل شهری و  496 مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

    معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: حوادث ترافیکی یک هفته گذشته 412 مورد بوده که 75 مورد در جاده‌های قم بوقوع پیوسته است.

    وی بیان کرد: حوادث ترافیکی هفته گذشته قم 579 مجروح بر‌جای گذاشته است که 217 نفر از مجروحان به‌ صورت سرپایی درمان شدند، 385 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و پنج نفر نیز در دم جان خود را از دست دادند.

    فراهانی گفت: مأموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران 352 مورد بوده است که 412 مجروح و سه فوتی برجای گذاشته است و 173 مجروح به صورت سرپایی درمان شده و مابقی به مراکز درمانی منتقل شدند.

    وی در خصوص حوادث شاخص هفته گذشته نیز بیان کرد: در یکی از حوادث براثر برخورد موتور با خودرو در کمربندی شاه جمال و 72 تن آقایی 22 ساله جان خود را از دست داد.

    معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در اثر برخورد کامیون با موتور در جاده کهک به سمت ورجان 2 نفر آقا و خانم 35 و 30 ساله فوت کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط