فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

نرخ جریمه‌های رانندگی باید افزایش یابد

عصر خودرو : صلاحی با انتقاد از این که برخی از ماموران راهنمایی و رانندگی به مسئولیت خود در اعمال قانون رانندگان متخلف عمل نمی‌کنند، گفت: فرهنگ رانندگی و بی‌تفاوتی به اجرای قانون در کشور باید اصلاح شود

نرخ جریمه‌های رانندگی باید افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم آنلاین، عباس صلاحی  با بیان اینکه افزایش جریمه رانندگی ابزاری برای کاهش تخلفات است، افزود: رعایت قانون و مقررات رانندگی نیاز به فرهنگ سازی دارد و بسیاری از معضلات جامعه به دلیل عدم تمکین به قانون ایجاد می‌شود.
    وی با تاکید بر لزوم تشدید برخورد با رانندگانی شد که آگاهانه قانون را زیر پای می گذارند، خاطر نشان کرد: عبور از چراغ قرمز از جمله این تخلفات است که نیاز به برخورد قاطعانه و سنگین نیروی انتظامی دارد.
    گفتنی است؛ پلیس سال 90 برای اولین‌بار بعد از 37 سال موفق شد با چانه‌زنی‌های فراوان نرخ جرایم رانندگی را افزایش دهد و از آن سال به بعد مصوب شد که هر سه سال یک‌بار نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی با توجه به تورم افزایش یابد. اردیبهشت 94 زمان افزایش مجدد جرایم رانندگی بوده و پلیس راهور مصوبه آن را به دولت ارائه کرده است ولی هنوز خبری از افزایش جریمه تخلفات رانندگی نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط