فونیکسریمکسبهتام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز

ارائه مجوز ایجاد جایگاه سوخت به شرط تکمیل مجتمع خدمات رفاهی است

عصر خودرو :مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: ارائه مجوز ایجاد جایگاههای سوخت از این پس به شرط تکمیل مجتمع خدمات رفاهی است.

ارائه مجوز ایجاد جایگاه سوخت به شرط تکمیل مجتمع خدمات رفاهی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شانا، عبدالصاحب شمخانی در نشست طرح جامع مجتمع های خدمات رفاهی در استان خوزستان که در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، افزود: برای بهبود وضعیت خدمات رفاهی، این شرکت از این پس مجوز ساخت جایگاه سوخت در مجتمع های رفاهی را زمانی صادر می کند که سرمایه گذار مجتمع را تکمیل کرده باشد.

    وی اظهار کرد: در اهواز ١٨ مجتمع خدمات رفاهی وجود دارد که تنها جایگاههای سوخت آنها فعال است و صاحبان این مجتمعها از درآمد جایگاههای سوخت استفاده می کنند و مجتمع ها وضعیت مناسبی ندارند.

    شمخانی گفت: هم اکنون ٦ جایگاه سوخت در قالب مجتمع خدمات رفاهی در اهواز در حال ساخت است و شاخصهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ارزیابی جایگاهها معیار کنترل کیفیت و ایمنی است.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با بیان اینکه باید نظارت بیشتری بر روی مجتمع های رفاهی صورت پذیرد، افزود: با توجه به ترانزیتی بودن جاده های استان خوزستان، برخورداری از مجتمع های رفاهی مناسب اهمیت زیادی دارد.

    در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز اظهار کرد: متاسفانه بیشتر سرمایه گذارها به بهانه کسب درآمد از جایگاههای سوخت مجتمع های رفاهی می سازند که از این پس با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سرمایه گذار در ابتدا باید ساخت مجتمع رفاهی را کامل کند و بعد مجوز احداث جایگاه سوخت داده می شود.

    احمد سیاحی افزود: شاخصی که اداره کل حمل و نقل برای ارزیابی وضعیت مجتمع های رفاهی دارد نامناسب است زیرا بر اساس مساحت مجتمع عملکرد را بررسی می کند و این اداره کل باید شاخص دیگری را برای ارزیابی عملکرد تعیین کند.

    وی با اشاره به اینکه ١٨ نقطه از جاده های خوزستان برای احداث مجتمع رفاهی در نظر گرفته شده است، گفت: برای احداث مجتمع های رفاهی باید از سرمایه گذاران توانمند استفاده شود تا از زمینی که به آنها واگذار می شود به خوبی استفاده و خدمات دهی در جاده ها بهبود یابد و همین طور باید امتیازها و برخوردهایی را برای مجتمع های رفاهی فعال و غیر فعال در نظر گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط