فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت گاز کرمانشاه

روزانه ۴۲۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در کرمانشاه مصرف می‌شود

عصر خودرو : مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای تک نرخی شدن قیمت بنزین روزانه ۴۲۰ هزار مترمکعب گاز سی‌ان‌جی در استان کرمانشاه مصرف می‌شود.

روزانه ۴۲۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در کرمانشاه مصرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سید حمید فانی با اشاره به افزایش پنج درصدی مصرف سی ان جی در استان کرمانشاه، اظهار داشت: به طور میانگین در هر روز 400 هزار متر مکعب گاز سی. ان. جی در جایگاه‌های عرضه این سوخت در سطح  استان به مصرف می‌رسد که با افزایش و تک نرخی شدن قیمت بنزین میزان مصرف آن 20 هزار مترمکعب در هر روز افزایش یافته است.

    مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سطح استان کرمانشاه 67 جایگاه سی. ان. جی فعال وجود  دارد، افزود: در حال حاضر هشت جایگاه سی. ان. جی در حال ساخت وجود دارد که تا پایان سال به بهره‌‌برداری می‌رسند.

    فانی با بیان اینکه از سال  گذشته قبض جایگاه‌‌های سی. ان. جی برای جلوگیری از انباشت بدهی به صورت هفتگی صادر می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون وصول مطالبات با تعامل مطلوب جایگاه‌داران با شرکت  گاز به راحتی امکانپذیر است.

    وی میزان بدهی جایگاه‌‌های سی. ان. جی را هشت میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: این میزان بدهی مربوط به بدهی ‌های جاری جایگاه‌های سوخت است و هر کیلوگرم گاز CNG در جایگاه‌ها 600 تومان عرضه می‌شود.

    مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قیمت هر متر مکعب گاز در بخش خانگی و تجاری افزایش 15 درصدی داشته است، افزود: تاکنون هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت سی. ان. جی دریافت نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط