فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو:

تحریم همه مسائل و مشکلات صنعت خودرو نیست

عصر خودرو : سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو گفت : واقعا اینگونه نیست که بگوئیم تمام مسائل و مشکلات صنعت خودرو کشور مربوط به تحریم است.

تحریم همه مسائل و مشکلات صنعت خودرو نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحدمرکزی خبر، ساسان قربانی با بیان اینکه تحریم هم یکی از محدودیت هایی است که ما در فرایند بهبود با ان مواجهیم ، افزود : البته تحریم تاثیر گذاشته است اما همه مشکلات ما ناشی از تحریم نیست ، اگر بخواهیم اقدامات اصلاحی اساسی را برای بهبود در حوزه تولید به صورت فراگیر انجام دهیم ، خیلی از کارها را می توانیم در داخل انجام دهیم.
    سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو گفت : مشکلات ناشی از مسائل بیرونی مثل تحریم شاید 30 تا 40 درصد باشد و 60 درصد این مشکلات به داخل و خود ما بر می گردد.
    وی افزود : ما در داخل مشکلاتی در حوزه سیستم های پولی و بانکی ، تامین مواد اولیه، رعایت اصول اقتصادی ، موضوع تک نرخی کردن ارز ، مسائل مالیاتی ، تامین اجتماعی ، قانون کار و مسائل مشابه داریم که ارتباطی به تحریم ندارد و با رفع این موانع می توانیم در جهت بهبود شرایط اقدام کنیم.
    سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو گفت : هنگامی که می خواهیم تولید را به حرکت دراوریم بسیاری از نهادها نقش دارند و نمی شود فقط از خودروساز و قطعه ساز بخواهیم که درست عمل کند.
    وی افزود : محصولی که در قالب خودرو و قطعه می بینیم حاصل بسیاری از فعالیت ها در دیگر حوزه ها اعم از بانک ، نظام اقتصادی ، نظام مالیاتی و دانشگاه است و در انتهای زنجیره تولید مورد ارزیابی قرار می گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط