فونیکسریمکسبهتام

درخواست پلیس آگاهی از شهروندان

سارقان را شناسایی کنید + عکس

عصر خودرو : پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر اعضای باند سارقان به عنف تحت پوشش مسافرکش، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند برای طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سارقان را شناسایی کنید + عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از جام جم، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی گفت: در پی وقوع سرقت های به عنف در پوشش مسافرکش از سوی چهار نفر از سرنشینان سه دستگاه خودرو پراید و پژو 405 در مناطقی از کرج، فردیس، اندیشه، شهرقدس، تهران و قزوین پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: بلافاصله با انجام اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی و پایش تصاویر دورینهای مداربسته در اطراف محل سرقت هویت چهار نفر از سارقان به نام های «مجید»، «محمد رضا»، «میثم» و «جواد» شناسایی و با انجام تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی طی چند هفته گذشته، مخفیگاه نامبردگان یکی پس از دیگری در مناطق مختلف استان البرز و تهران شناسایی شد.

    سرهنگ گل صباحی گفت: ماموران پس از چندین روز تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبردگان با هماهنگی مقام قضایی، در تاریخ 19 خرداد ماه طی چهار عملیات غافلگیرانه پلیسی و همزمان در چهار نقطه استان البرز و غرب استان تهران متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها دو دستگاه خودرو پراید، تعداد زیادی اموال مسروقه متعلق به مالباختگان شامل گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، عینک آفتابی، ساعت مچی و... کشف شد.

    رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کرده و اقرار داشتند که از سال 92 با تشکیل یک باند سرقت در قالب گروههای سه و چهار نفره در پوشش مسافرکش با سوار کردن مسافر در ساعتهای اولیه شب از پل فردیس و یا سایر نقاط کرج به مقصد های مختلف از جمله فردیس، اندیشه، شهرقدس، تهران، قزوین و... پس از طی مسافتی در یک فرصت مناسب مسیر حرکت خود را تغییر داده و با تهدید سلاح سرد و ضرب و شتم وجوه نقد، عابر بانک و اموال قیمتی مسافران را به سرقت برده و با گرفتن رمز بانکی موجودی حساب اقدام به برداشت موجودی حساب مالباختگان کرده و سپس با بستن چشم و دست مسافران، آنها را در مناطق خلوت شهر رها کرده و متواری می شدند.

    با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند سارقان به عنف از افراد متعدد، بازپرس شعبه 21 دادسرای کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه های جمعی صادر کرده است بنابراین، از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو