فونیکسریمکسبهتام

نمایش اولین خودرو برقی ایرانی در سمپوزیوم خودروهای هیبریدی و برقی

عصرخودرو: امروز در سمپوزیوم بین المللی تکنولوژی و فن آوری های نوین در حمل و نقل خودروهای هیبریدی و برقی در پژوهشگاه صنعت نفت، نخستین خودرو برقی محصول شرکت مدیران خودرو به نمایش درآمد.

نمایش اولین خودرو برقی ایرانی در سمپوزیوم خودروهای هیبریدی و برقی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، امیرحسن امیری مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو، در حاشیه نمایش این محصول با اشاره به اینکه مدیران خودرو با وارد کردن تکنولوژی‌های جدید به ایران در جهت جذب مشتری‌های جدید اقدام می کند، افزود: نسل جدید چری QQ در ایران با نام ام‌وی‌ام 110 جدید عرضه خواهد شد و در 2 نسخه بنزینی و تمام الکتریکی در دسترس علاقمندان خواهد بود.

    وی با اشاره به تولید و پیش فروش نمونه بنزینی در ماه‌های آتی، هدف از تولید نمونه تمام الکتریکی در مرحله دوم را حمایت از محیط زیست اعلام کرد و افزود: کاهش آلایندگی و حفظ محیط زیست از مزیت های خودروهای برقی محسوب می شود، بنابراین به نفع جامعه است که خیلی سریع تر وارد بازار تولید این خودروها شویم، به همین جهت شرکت مدیران خودرو به عنوان اولین خودروساز تصمیم بر تولید و عرضه این خودروها نموده و آمادگی دارد که این خودرو را وارد بازار کند.

    امیری در معرفی محصول جدید مدیران خودرو چنین گفت: خودرو New QQ  بر روی پلتفرم S15 طراحی شده ، ظرفیت باتری آن 3/22 کیلو وات بر ساعت است و موتور آن حدود 58 اسب بخار قدرت دارد. این محصول یک خودرو بسیار زیبا و جذاب و کاملا مفید، خصوصاً برای کلان شهرها است. امید است با حمایت های دولت و مسئولین بتوان این خودرو را هر چه سریع تر به بازار عرضه کنیم.

    مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو همچنین در خصوص قیمت نهایی این محصول گفت: نسخه بنزینی این خودرو قیمتی بین 25 تا 30 میلیون تومان خواهد داشت. در خصوص نسخه الکتریکی به طور دقیق نمی‌توان قیمتی اعلام کرد، اما اگر بسته‌های حمایتی دولت در همین سطح باقی بماند قیمتی بیشتر از نسخه بنزینی خواهد داشت اما در صورت حمایت دولت، نمونه برقی ارزان‌تر از مدل بنزینی خواهد بود.

    لازم به ذکر است اولین سمپوزیوم بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خودرو ( فناوری‌های نوین در حمل و نقل - خودروهای هیبریدی و برقی ) امروز و فردا در سالن همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو