فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت:

ساخت کارخانه‌های قطعه‌سازی هزینه خودروها را کاهش می‌دهد

عصر خودرو : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راه‌اندازی کارخانه‌های قطعه‌سازی در کنار گروه‌های خودروساز افزون بر اشتغال‌زایی و جلوگیری از ترافیک، هزینه خودروها را کاهش می‌دهد.

ساخت کارخانه‌های قطعه‌سازی هزینه خودروها را کاهش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه بازدید از کارخانه سایپا کاشان بر ساخت و تولید خودروهای نسل جدید با دیدگاه توسعه صادرات تاکید کرد واظهارکرد: درمناطق کویری باید کارخانجات خودروسازی که نیاز به آب کمتری دارند، راه اندازی شوند.

    وی همچنین برتوسعه وگسترش روابط با شرکت های معتبر خارجی تاکید کرد و گفت : مذاکراتی با برخی شرکت های خارجی انجام شده که امیدواریم پس از توافق نهایی این مذاکرات به نتیجه برسد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد قیمت خودروها گفت : براساس مصوبات قبلی قیمت خودرو انحصاری است وانحصاری بودن قیمت گذاری موجب قیمت گذاری از سوی شورای رقابت شده است.

    وی یادآور شد: ازشورای اقتصاد درخواست کرده ایم که این مصوبه را اصلاح کند چرا که اگر قیمت ها از انحصاری بودن خارج شود، شورای رقابت نیز در این مقوله دخالت نخواهد کرد.

    نعمت زاده با تاکید بر افرایش تولید انواع خودرو در کشور تصریح کرد: عرضه بیشتر باعث می شود تا دست واسطه ها وافراد فرصت طلب کوتاه شود ودر نتیجه خودرو با قیمت واقعی به فروش برسد.

    وزیر صنعت معدن و تجارت به منظور افتتاح چند واحد تولیدی صنعتی و آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی کاشان به این شهرستان سفر کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط