فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

مرگ ۱۸ نفر در حوادث رانندگی ماه گذشته در استان زنجان

عصر خودرو : مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: در اردیبهشت سال جاری ۱۸ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند.

مرگ ۱۸ نفر در حوادث رانندگی ماه گذشته در استان زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مهرداد ستاره امروز  با اشاره به کاهش 14.29 درصد تلفات حوادث رانندگی اردیبهشت ماه سال جاری در مقایسه با مدت زمان سال گذشته اظهار داشت: طی ماه دوم سال 18 نفر بر اثر حوادث رانندگی جان خود را در سطح استان زنجان از دست داده‌اند.
    وی با بیان اینکه یک نفر از مجموع 18 تلفات حوادث رانندگی ماه گذشته در استان زنجان کودک زیر 10 سال بوده است، اضافه کرد: رنج سنی 21 تا 31 سال با پنج کشته بیشترین آمار را طی این مدت در بین این تلفات داشته است.
    مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه زنان تلفاتی در حوادث رانندگی نداشته‌اند، تصریح کرد: همه 18 کشته این حوادث مرد بوده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش سه نفری را نشان می‌دهد.
    وی با بیان اینکه چهار نفر از تلفات حوادث رانندگی در حوادث درون شهری روی داده است، ادامه داد: 13 نفر از تلفات در حوادث برون شهری و یک مورد هم در محورهای روستایی و خاکی روی داده است.
    ستاره محل مرگ هفت نفر از تلفات 18 موردی حوادث رانندگی را صحنه تصادف اعلام کرد و افزود: 10 مورد از تلفات هم در حین انتقال و مراکز درمانی روی داده است که سهم هر کدام پنج نفر بوده و تنها یک مورد بعد از ترخیص از بیمارستان فوت کرده است.
    وی با اشاره به به اینکه دو نفر از فوتی‌های حوادث رانندگی طی ماه گذشته دانش‌آموز بوده‌اند، ابراز کرد: مشاغل آزاد، رانندگان و کشاورزان هم در این آمار سهم پنج، سه و پنج نفری داشته‌اند.
    مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه 11 از جان باختگان حوادث رانندگی در حین وقوع حادثه راننده بوده‌اند، تاکید کرد: پنج نفر از مجموع 18 تلفات حوادث رانندگی ماه گذشته عابر و دو نفر هم سرنشین بوده‌اند.
    وی دلیل فوت پنج از تلفات حوادث رانندگی اردیبهشت ماه را ضربه به سر عنوان کرد و گفت: دلیل فوت 13 نفر هم شکستگی گزارش شده است.
    ستاره، زنجان را با 11 مورد فوتی دارای بیشترین آمار تلفات در بین شهرستان‌های استان اعلام و خاطرنشان کرد: شهرستان‌های ابهر، خدابنده و خرم‌دره طی ماه گذشته به ترتیب یک، پنج و یک کشته در حوادث رانندگی داشته‌اند.
    وی با اشاره به درگیر بودن خودروی سواری در 6 مورد از تلفات حوادث رانندگی استان زنجان طی ماه گذشته بیان داشت: عابران پیاده، موتورسیکلت‌ها، تریلی و کامیون و دوچرخه هم به ترتیب در چهار، چهار، دو و دو مورد از این تلفات دخیل بوده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو