فونیکسریمکسبهتام

طبیبی خبر داد؛

۱۰۰۰ خودرو هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی کشور اضافه می شود

عصر خودرو: مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور گفت: امسال ۱۰۰۰ دستگاه خودرو هیبریدی برای اولین بار به ناوگان تاکسیرانی کشور اضافه خواهد شد.

۱۰۰۰ خودرو هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی کشور اضافه می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، مسعود طبیبی بعد از ظهر جمعه در جمع مدیران سازمانهای تاکسیرانی غرب کشور در سرعین اضافه کرد: مجموعه در تلاش است تا این مهم محقق شده تا خودروهای هیبریدی را در ناوگان تاکسیرانی شاهد باشیم.

    وی با بیان اینکه تعرفه واردات خودروهای زیر دو هزار سی سی حتی با کاربرد تاکسی براساس قانون صفر است، ادامه داد: شرکتی در این زمینه وارد کار شده، اتحادیه تاکسیرانی نیز با توجه به مسائل زیست محیطی در این زمینه تاکید دارد.

    مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور با اشاره به وجود بحث های تحریم در این زمینه تصریح کرد: البته به دلیل وجود تحریم، کشورهای سازنده این خودروها از جمله ژاپن از صادرات آن به ایران خودداری می کنند، اما ما این بحث ها را با طرف های خود ادامه داده و این مشکل را حل کرده ایم.

    وی در بیان راهکار مشخص شده برای واردات این خودروها به کشور بیان داشت: قرار شده که کشور ژاپن این خودروها را به صندوق توسعه سازمان ملل تحویل بدهد و ما آنها را از سازمان ملل تحول بگیریم.

    به گفته طبیبی در بحث حمل و نقل به دلیل برخورداری از ابعاد ایمنی و ارتباط آن با مسائل زیست محیطی می توانیم از این راهکار استفاده کرده و مسائل تحریمی را بشکنیم.

    وی همچنین از راه اندازی اولین ناوگان تاکسی گردشگری در کشور خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه به دنبال سرمایه گذار و شرکتهای خبره حمل و نقل شهری هستیم تا به عنوان بنگاه های برنامه ریزی شهری در حوزه تاکسی گردشگری ورود کنیم.

    این مسئول تاکسی گردشگری را قالبی برای پاسخگویی به نیازهای گردشگران دانست و اضافه کرد: گردشگران به دلیل آشنا نبودن و تمایل برای دیدن آثار یک شهر، نیاز به سیستمی دارند که در حداقل زمان حضور، حداکثر اطلاعات و بازدید را ارائه دهد. تاکسی گردشگری دقیقا در این خصوص می تواند ورود کند.

    وی با بیان اینکه پیش از این هر راننده تاکسی با توجه به سلایق شخصی پاسخگوی نیازهای گردشگران بوده اند، گفت: اگر این بحث را به شرکت بکشانیم و سیستم محور کنیم بی شک بهتر و جامع تر می توان نیازهای گردشگران را پاسخ داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو