فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۴ (۲۵)

به دنبال گسترش محصولات اختصاصی با برند راین هستیم

عصر خودرو: شرکت خودروسازان راین با سابقه بیش از ۱۰ سال در تولید انواع خودرو سواری و پشتیبانی شبکه گسترده خدمات پس از فروش کشور به واسطه ارائه برند معتبر هیوندای با محصولات ورنا و آوانته سابقه خوشی را از خود در ذهن مشتریان بازار به جای گذاشته است . با سخت شدن شرایط تحریم و قطع ارتباط شرکت های بزرگ خودروسازی جهان ، خودروسازان راین نیز در پی شریک تجاری جدیدی رفت که محصول نهایی آن این خوشنامی را تحت الشعاع قرار ندهد و کیفیت این محصول همسو با سیاست های خودروسازان راین از ابتدا تا کنون باشد . راین با همین تفکر به سراغ برند معتبر گریت وال چین رفت و محصول C۳۰ این شرکت را برای احیای خطوط تولیدش وارد کشور کرد.

به دنبال گسترش محصولات اختصاصی با برند راین هستیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، خودروسازان راین با آغاز سال 94 برنامه ریزی که در سال 93 انجام داده بود را سرانجام در نمایشگاه شیراز در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار داد تا V5 به عنوان نخستین خودرو اختصاصی با برند راین در کنار C30 مجهز به گیربکس AMT سبد محصولات راین را به 3 خودرو برساند.در همین راستا و با هدف آگاهی از برنامه های فعلی و آینده این خودروساز خوشنام در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه خودرو شیراز فرصتی دست داد تا گفت و گویی اختصاصی با احمد محقق ، مدیرعامل این شرکت داشته باشیم که در ادامه مشروح آن را مطالعه خواهید کرد .

    به عنوان یکی از خودروسازان بازار ایران شرایط فعلی و آینده بازار را چگونه ارزیابی می کنید ؟

    به نظر من بازار خودرو ایران در میان مدت و بلند مدت به دست خودروسازان چینی خواهد افتاد. نوع تولید خودروهای چینی به گونه ای است که در هیچ نقطه ای از جهان با این هزینه ها نمی صرفد خودرو را تولید کنند. خودروسازان چینی حتی به زودی می توانند بازارهای اروپا را هم فتح کنند.

    آیا این نگاه مثبت در مشتریان بازار خودرو هم وجود دارد ؟

    مشتریان ایرانی به مرور زمان و تجربه این موضوع برایشان ثابت می شود . زمانی بود که ایرانی ها حتی به اجناس ژاپنی هم اعتماد نداشتند اما کیفیت محصولات ژاپنی افزایش یافت و مردم به مرور به ژاپنی ها اعتماد کردند .

    اجناس چینی در اروپا هم به فروش می رسد . همه چیز به نوع سفارش طرف ایرانی بستگی دارد . برخی از شرکت ها اجناس چینی درجه 3 و حتی با کیفیت پایین تر هم سفارش می دهند اما محصول ما مطمئناً در زمره محصولات با کیفیت و درجه بالای چینی است .

    آیا در ادامه کار مشابه ارائه خودرو V5 با برند راین ، خودروهای دیگری را هم در برنامه دارید ؟

    بله برنامه های ما برای ارائه خودرو با برند راین همچنان ادامه خواهد داشت و به سدان V5 ختم نمی شود . همه برنامه های ما به این بستگی دارد که ایا خودرویی که تولید می کنیم می تواند ضامن خوشنامی راین باید یا خیر ؟ قطعا محصولاتی را انتخاب می کنیم و با برند راین به تولید می رسانیم که همچنان بیانگر کیفیت تولیدات راین باشد.

    برخی از مشتریان معتقدند قیمت گذاری محصولات راین کمی بیش از استاندارد و رقبا در بازار است ، این تفاوت قیمت و اعتقاد مشتریان آیا به نظر شما صحیح است ؟

    مشتریان ممکن است هر خودرویی را با قیمت مناسب بخرند اما آن خودرو کیفیت مناسبی نداشته باشد و برند معتبری نداشته باشد . برند قیمت دارد و کیفیت نیز به همین صورت قیمت دارد .

    در حال حاضر ظرفیت تولید خطوط خودروسازان راین چند دستگاه در سال است ؟

    24 هزار دستگاه

    هدف تولید شما در سال 1394 چند دستگاه است ؟

    تلاش می کنیم به رقمی بالاتر از 10 هزار دستگاه برسیم .

    خودرو راین V5 چه سهمی از این تیراژ خواهد داشت ؟

    سدان راین V5 در دو مدل دستی و اتوماتیک حدود 6000 دستگاه از این امار را به خودش اختصاص می دهد .

    فروش راین V5 را چه زمانی اغاز می کنید ؟ چه قیمتی را برای این خودرو در نظر گرفته اید ؟

    V5 هم اکنون به خطوط تولیدمان افزوده شده اما مراحل پایانی بررسی های فنی با همراهی تیم فنی پشت سر می گذارد. در تلاشیم این خودرو قیمتی کمتر از 40 میلیون تومان داشته باشد .

    برنامه خودروسازان راین در بلند مدت چیست ؟

    اولین و اصلی ترین برنامه ما رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید یعنی 24 هزار دستگاه است و سپس زمانی که به این رقم دست پیدا کنیم برای توسعه محصولات و فعالیتمان برنامه ریزی خواهیم کرد.همچنین با همراهی گروه خودروسازی کرمان در برنامه بلند مدت قصد رسیدن به تیراژ 500 هزار دستگاه در سال را داریم که با توجه به برنامه 2.5 میلیون دستگاهی صنعت خودرو ایران سهم محصولات گروه کرمان به 20 درصد خواهد رسید. مشتری مداری ، کیفیت و عکس العمل سریع مهم ترین اصول کاری ما در خودروسازان راین است که برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط