فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل بیمه ایران خبر داد

پرداخت خسارت فوت شدگان و مصدومان اتوبوس گردشگری عراق

عصر خودرو: مدیرعامل بیمه ایران گفت: خسارت فوت شدگان و مصدومان حادثه سقوط اتوبوس گردشگری عراق در دره‌های چالوس در ظرف کمتر از یک هفته به آنان پرداخت خواهد شد.

پرداخت خسارت فوت شدگان و مصدومان اتوبوس گردشگری عراق
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، محمود امراللهی مدیر عامل بیمه ایران با حضور در سفارت عراق درتهران و اهدای تاج گل، ضمن ادای احترام به درگذشتگان این حادثه برای آنان طلب غفران و آمرزش و با بازمازندگان  ومصدومان ابراز همدردی کرد و افزود: ما برای جبران غرامت به بازماندگان و حادثه دیدگان این واقعه اسف باردراسرع وقت تلاش خواهیم کرد.

    وی با اشاره به اینکه 11 نفر ازگردشگران این اتوبوس تحت پوشش بیمه ایران بوده و مابقی تحت پوشش بیمه های دانا،آسیا و معلم هستند،افزود: برای پرداخت هزینه های  انتقال اجساد و مصدومان آمادگی کامل داشته و هم اکنون نیزگروهی ازمسوولان بیمه ایران ماموررسیدگی به آخرین وضعیت مصدومان این حادثه که دربیمارستان های چالوس،رامسرو شهرهای اطراف هستند می باشند.

    امراللهی درباره بیمه گردشگران عراقی و مشارکت چهارشرکت بیمه ای در آن،اظهارداشت:مسافران این اتوبوس تحت بیمه نامه درمانی مسافران ورودی به ایران(ایرها) قرارداشتند و هیچ نگرانی بابت پرداخت خسارت به آنان وجود ندارد.

    وی درپاسخ به این سوال که بیمه نامه ایرها چه خدماتی بیمه ای را به مسافران عراقی ارائه می دهد،تصریح کرد: تمامی هزینه های درمانی منجربه بستری وانتقال اجساد فوت شدگان و هزینه های بازگشت کودکان بی سرپرست به کشورعراق تا سقف سه هزار یورو تحت پوشش این بیمه نامه قراردارد و ما آمادگی کامل داریم تا درکمتر از یک هفته تمامی خسارت وارده را به بیمه شدگان جبران کنیم.

    وی درپاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا بیمه ایران برای زائران ایرانی عتبات عالیات نیز بیمه نامه ای طراحی کرده است  گفت:تمامی زائران ایرانی که به کشورعراق مسافرت می کنند خود و اموالشان تحت پوشش بیمه ایران قراردارد ودردفاتری که درشهرهای کاظمین،سامرا،نجف و کربلا داریم خدمات بیمه ای را درمحل به آنان عرضه می کنیم.

    مدیرعامل بیمه ایران درخصوص پرداخت غرامت به زائران ایرانی درسال گذشته گفت:در سال گذشته 800 هزار یورو به زائران ایرانی که به منظور شرکت درمراسم عاشورا،تاسوعا و اربعین حسینی عازم عتبات عالیات شده بودند خسارت داده شده است.

    یاسر عبدالقادر الموید سرکنسول عراق نیز دراین دیداربا ابرازخرسندی ازحضورمقامات بیمه ایران دراین سفارتخانه گفت: کارشما بسیاردلگرم کننده بود برهمین اساس بابت حضور،عرض تسلیت واهدای تاج گل ازشما تشکرمی کنم بی نهایت ممنون وسپاسگذارزحمات شما هستم.

    سه شنبه هفته گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران عراقی که عازم رامسر بود،درجاده چالوس به دره سقوط کرد واز 40 مسافرآن 27 تن جان باختند.

    اجساد کشته شدگان با دستورباقرجبرالزیدی وزیرحمل و نقل عراق، توسط یک فروند هواپیمای شرکت العراقیه جمعه گذشته به نجف اشرف منتقل شد.

    ایران،یکی از مقاصد اصلی سفرهای توریستی،زیارتی ودرمانی عراقی هاست این سفرها معمولا درفصول تعطیلات به اوج می رسد. 

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو