فونیکسریمکسبهتام

تاخیر در عرضه ایمپالای گازسوز شورولت

عصر خودرو: عرضه شورولت ایمپالا که با گاز طبیعی کار می‌کند، تقریبا یک سال به تاخیر افتاد تا در این فاصله جنرال موتورز مشکل کیفیتی در این خودرو را حل کند.

تاخیر در عرضه ایمپالای گازسوز شورولت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، جنرال موتورز در اکتبر سال 2013 اعلام کرد یک ایمپالای دوگانه سوز مدل 2015 عرضه می‌کند که تنها سدان بزرگ موجود در صنعت خودرو با قابلیت استفاده از بنزین و گاز سی ان جی خواهد بود.

    دن آکرسون، مدیرعامل وقت جنرال موتورز با اعلام این برنامه در یک نشست ملی انرژی، زمان عرضه این خودرو را تابستان سال 2014 تخمین زده بود.

    با اینهمه هنوز از تحویل این خودرو خبری نیست. جنرال موتورز در 29 ماه مه به 3200 واسطه‌ فروش خودروهای شورولت اعلام کرد عرضه ایمپالای دو گانه سوز به دلیل بررسی سیستم سی ان جی خودرو به تاخیر افتاده است.

    این اطلاعیه زمان عرضه خودرو را اواسط ژوییه اعلام کرده و متذکر شده بود سفارشهایی که در آوریل و مه داده شده است، تولید نخواهند شد.

    در حالیکه خریداران ایمپالای دو گانه سوز بیش از یک سال است که پولشان را پرداخت کرده و منتظر تحویل این خودرو از طریق واسطه‌های فروش هستند، سخنگوی جنرال موتورز به اتوموتیو نیوز گفت: این شرکت تحویل خودروها را به تاخیر انداخته است تا مطمئن شود فناوری عرضه شده با بالاترین استانداردهای کیفیت کار می‌کند.

    او با اینهمه درباره مشکل این خودرو توضیحی نداد.

    بر اساس این گزارش، جنرال موتورز حدود 200 دستگاه ایمپالای دو گانه سوز تولید کرده اما این خودروها را نگه داشته تا مشکل را حل کند.

    این خودرو موتور V-6 3.6 لیتری و دو باک سوخت یکی برای بنزین و دیگری برای گاز سی ان جی دارد که به راننده امکان می‌دهد از هر دو سوخت استفاده کند.

    این خودرو در کارخانه اوشاوای اونتاریوی جنرال موتورز تولید می‌شود که محل تولید بیشتر خودروهای ایمپالاست و سپس به میشیگان منتقل می‌شود تا به سیستم سی ان جی مجهز شود. قیمت این خودرو شامل هزینه حمل سال گذشته 38 هزار و 210 دلار اعلام شد.

    بیشتر خودروسازان در سالهای اخیر با بهره گرفتن از قیمتهای پایین گاز طبیعی، مدلهای سی ان جی معرفی کرده اند و اکثر مدلهای مجهز به سی ان جی پیکاپ یا ون هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو